Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By stefdeath -  04 cze 2013, 13:47
 -------
#99774
wg. mnie warto. Zwłaszcza w lecie w upałach przy dynamicznej jeździe auto tak nie puchnie. Trzeba polować na używkę z allegro - pojawiają się czasem za 600-700zł - to nie majątek. Montaż można samemu zrobić a przy okazji sprawdzić w jakim stanie jest chłodnica klimy bo często jest już przytkana od kamieni, owadów itp i blokuje powietrze dla IC.
By czesiek -  04 cze 2013, 17:50
 dolnośląskie
#99792
Te chlodnice klimy to rzeczywiscie tragedia. Co do modyfikacji na K03. Soft 255PS, z kompletnym wydechem 265PS. Po dolozeniu coolera rowniez 265 Ps w miare cieply dzien. Moze przy upalaniu cos pomoze, ale generalnie jak nie ma sie w planach K04 to robota bez sensu. Mierzone na Maha.
By miro -  04 cze 2013, 18:16
 małopolskie
#99794
Nie od dzis wiadomo ze wydajniejszy cooler mocy nie dodaje, ale pomaga ja utrzymac

jak ktos chce to ten powinien miec, za 500 + przesylka pewnie odda :

http://allegro.pl/chlodnica-intercooler ... 43766.html" onclick="window.open(this.href);return false;?


265PS z kompletnym wydechem... i duzo i malo, malo jak na poniesiony koszt
moim zdaniem zrobic program i na tym pozostac, lub bawic sie "do konca", czyli k04, wydech i cooler, wtedy ma to sens

niestety stare TFSI nie pozwalaja na tyle co nowsze TSI ( tu wcale nie ma k03 a turbiny IHI pozwalajace na troche wiecej)

wiekszosc seryjnych, zdrowych TSI ma ponad 240PS na maha ( kto nie wierzy to proponuje podczas wizyty u CS-ow w BB, poprosic o kilka wykresow CCZB itp ) stad potem wyniki 270 > samym programem
By stefdeath -  04 cze 2013, 23:27
 -------
#99814
U mnie było 265KM po IC z s3 i samym DP.
Może to tylko odczucia mojej dupohamowni ale na serii IC w lecie po kilku mocnych startach wydawało się, że auto puchnie a na S3 nigdy nie miałem wrażenia spadku mocy.
Inny przykład - Arekk miał 265KM i 380Nm na samym coolerze i catbacku i ori DP.
Z tego co mówił po kilkunastu próbach na hamowni miał temp w dolocie poniżej 40 stopni - oczywiście wyniki z maha CS'ów.
No ale każde auto jest inne...
By lukasz_wd -  05 cze 2013, 0:06
 -------
#99816
Specem nie jestem i też moge sie wypowiedzieć tylko na podstawie odczyć na tyłku, mam w tej chwili praktycznie serie trafił mi sie IC w naprawde mega promocji więc zamontowałem bo w dalszych planach jest k04 i odczucia są tylko takie ze ( jak by to napisać) o więcej razy pod rząd moge chłostać auto. Jak to napisali wczesniej nie puchnie tak bardzo jak na zwykłym IC ale to tylko tyle co moge sie wypowiedzieć ani różnicy na czułosci gazu nie zaóważyłem ani zeby jakoś szybciej sie napędzał :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9