Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By stefdeath -  15 mar 2012, 14:35
 -------
#65686
A gdyby tak seryjnemu ic z gti dorobić metalowe boczki? ciekawe jaka by była różnica
By stefdeath -  14 kwie 2012, 21:20
 -------
#69515
Ja wlasnie skonczylem montaz ufff.
Szczerze powiem ze 2 raz bym sie za to nie zabral.
instrukcja APR w kilku miejscach przesadza np ja musialem odpiac o polowe wtyczek mniej. Wtyczki wiatraka mozna nie ruszac w wersji eu tak samo wtyczek A/C i airbagow ktorych nawet nie znalazlem:D
Ogolnie jakby nie te wtyczki z ktorymi sie silowalem ze wzgledu na trudny dostep to montz by byl ze 2h krotszy
Z uwag dodam tez ze musialem skrocic waz idacy od IC do ruru do turbo bo po rozkuciu koncowki byl za dlugi i strasznie sie zagial. Polecam tez przyvotowac miednice na plyn spryskow. Ja mialem tez + 1h roboty bo zmuenialem plastikowa rure do ktorej wpiete jest noise pipe na rure od A3 ktora nie ma wyjscia do noise pipe przez co cale doladowanie idzie do kolektora. Wart to zrobic przy okazji coolera bo jest dobry dostep jak sie przod rozbiera.
Mam tylko jedno pytanie- rozpinalem - w aku i po podlaczeniu wszystkiego swieca mi sie kontrolki na zegarach:
Esp , kierownica pomaranczowa i czujnik opon. To normalne?
By stefdeath -  15 kwie 2012, 12:24
 -------
#69567
stefan-16 pisze:Co do kontrolek to norma po zdjęciu klemy z aku. Możesz rozwinąć bardziej temat z tą wymianą rury na tą z A3??
no właśnie zrobiłem jazdę testową i zgasły :) a co do rury to chodzi o to http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=5132" onclick="window.open(this.href);return false;.
Nr części 1K0 145 770 K
Jej wymiana eliminuje z układu noise pipe-rurę rezonująca idącą do podszybia. Ja tą całą noise pipe zostawiłem tylko już nie jest podłączona do układu idącego z IC do kolektora bo rurka z A3 nie ma na nią dodatkowego wyjścia. Dzięki temu z zewnątrz komora silnika wygląda jak seryjna :) Dzięki temu całe doładowanie idzie tam gdzie trzeba i jest szybsza reakcja na gaz. No i trochę ciszej - mniej słychać w kabinie to burczenie silnika, które przynajmniej u mnie było słyszalne wyraźnie nawet po najmniejszym dodaniu gazu.
jeszcze tylko 3'' DP i auto będzie gotowe do korekty softu :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9