Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By stefdeath -  16 kwie 2012, 10:26
 -------
#69647
antoś pisze:Nie :)

Rzeczywiście odczułeś jakąś różnicę?

Mnie to sztuczne buczenie też denerwowało, no i nie mam noise-pipe.
Jeśli chodzi o reakcję na gaz to nie specjalnie :mrgreen: może dlatego, że większy IC spowodował zwiększenie pojemności układu a przez to większego laga, który z kolei został zrekompensowany odłączeniem noise pipe i wyszło na 0 tak jak przed modyfikacjami :)
Jeśli chodzi o dźwięk to jak najbardziej na plus- nie drze ryja bezsensownie, jest głośno wtedy kiedy ma być a i silnik brzmi wg. mnie ciut ciszej ale bardziej rasowo.
Myślę, że w kwestii osiągów autka to cooler od S3 + filtr powietrza od S3 + odpięcie noise pipe to takie malutkie kroczki, po zamontowaniu których na razie odczuwam małą różnicę ( zauważyłem jedynie, że już nie zdycha tak mocno powyżej 6500obr. )
Ale liczę na to, że łącznie z DP i poprawionym dolotem pomogą po korekcie softu wycisnąć maks z mojego K03 i odczuję to mocniej pod prawą stopą :)
By FlorekGTI -  17 kwie 2012, 17:10
 -------
#69861
Chodzi o to że K03 jest mała turbinką która może nie utrzymać ciśnienia w wysokich partiach obrotów i o ile na seryjnym ciśnieniu daje rade to przy podniesieniu o 0,1 bara już może nie wydolić :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9