Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By skandaloo -  18 kwie 2012, 21:46
 mazowieckie
#70016
jak miałem Cupre 6K2 1.8T to ten system był tam również, a objawiało się to tym że przy wyłączeniu zapłonu przez około 10-15minut było słychać tą pompke , natomiast w w mojej byłej 5 GTI i teraz S3 tego niesłychać - więc nie jestem pewien czy napewno jest ten system...
By Biegu -  18 kwie 2012, 23:24
 -------
#70030
U mnie też nie słychać ale cytując podręcznik vw dla mechaników do AXX, BWA wygląda, że taki system jest:

The cooling system with coolant run-on pump and radiator run-on
To prevent oil deposits from burning onto the turbine shaft in the turbocharger, an auxiliary water pump
runs-on for up to 15 minutes after the engine has been switched off. It transports the cooler coolant
against the direction of normal flow. As it does this, coolant drawn in from the auxiliary pump flows from
the radiator via the turbocharger in the engine block and back to the radiator to break down the residual
heat.

Nie zmienia to faktu, że po upalaniu jeżdżę spokojniej żeby przewiało zespół chłodnic itp.
By Biegu -  20 kwie 2012, 10:33
 -------
#70244
stefan-16 pisze:Ja bede to badal za okolo 3 tygodnie jako prace na uczelnie. Wiec wsadze tu info, moze uda sie jeszcze przebadac Twintercooler bo Bastianek go ma.
Jak tam ogarnąłeś coś w temacie? :) Ja na najbliższy superoes pod koniec kwietnia sobie pojadę badawczo z laptopem i zloguję co ważniejsze rzeczy w tym temp. w dolocie. Zobaczymy jak to będzie wyglądać podczas kilku 3minutowych prób.
By Biegu -  26 kwie 2012, 22:25
 -------
#71116
stefdeath pisze: Jeśli chodzi o reakcję na gaz to nie specjalnie :mrgreen: może dlatego, że większy IC spowodował zwiększenie pojemności układu a przez to większego laga, który z kolei został zrekompensowany odłączeniem noise pipe i wyszło na 0 tak jak przed modyfikacjami :)
O co kaman z tym noise pipe? Przeglądam teraz ETKE i widze coś co nazywa sie noise generator. Po co to jest?

Ok, widze że to nikomu niepotrzebne:

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=44094
By stefdeath -  27 kwie 2012, 9:52
 -------
#71143
Biegu pisze:
stefdeath pisze: Jeśli chodzi o reakcję na gaz to nie specjalnie :mrgreen: może dlatego, że większy IC spowodował zwiększenie pojemności układu a przez to większego laga, który z kolei został zrekompensowany odłączeniem noise pipe i wyszło na 0 tak jak przed modyfikacjami :)
O co kaman z tym noise pipe? Przeglądam teraz ETKE i widze coś co nazywa sie noise generator. Po co to jest?

Ok, widze że to nikomu niepotrzebne:

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=44094
no to jest odpowiedzialne tylko za to, że auto drze ryja przy najmniejszym dotknięciu gazu. Tylko akurat motyw z linku który podałeś jest słaby bo nigdy nie wiesz czy to do końca szczelne i czy doładowanie nie wysadzi ci tego korka w maskę :) Lepiej wsadzić rurkę z A3, której numer gdzieś powyżej podawałem i zostawić to noise pipe na swoim miejscu tak żeby pod maską niczego nie brakowało w stosunku do serii.
By Biegu -  27 kwie 2012, 11:14
 -------
#71156
stefdeath pisze:Tylko akurat motyw z linku który podałeś jest słaby bo nigdy nie wiesz czy to do końca szczelne i czy doładowanie nie wysadzi ci tego korka w maskę :) Lepiej wsadzić rurkę z A3, której numer gdzieś powyżej podawałem i zostawić to noise pipe na swoim miejscu tak żeby pod maską niczego nie brakowało w stosunku do serii.
Dzięki za wyjaśnienie. Właśnie motyw z zatykaniem rury wydawał mi się słaby. Numer zaraz sobie znajdę. Jakby w to miejsce wsadzić czujnik lub wężyk od zegara doładowania to też nie byłoby źle :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9