Skoro IC z S3 mieści się idealnie, nie widać go w zderzaku to po co ładować jakiegoś chińczyka czy specjalnie robionego w cenie tego z S3. Ponadto taki cooler z S3 spokojnie daje radę do maksymalnego wyniku uzyskiwanego na K04, a nawet do 450 KM to nie wiem po co kombinować ze spawaniem. Wątpię, że chłopaki z CS potwierdzą Twoja tezę, bo sami zakładają IC z S3 nawet do dużych turbo w 2.0 TFSI.
Ponadto warto zauważyć, że takie spawane coolery czasami nie są za piękne.
Chińczyki nie mają 4-5cm, są grubsze. Nie kosztują 1000zł, są tańsze.
Rozumiem jeszcze kogoś kto chce oszczędzić i kupi chińczyka za 400zł-500zł i dorobi do niego odpowiednie rurki co nie powinno stanowić problemu. Ale wydać 1000zł na spawanego fmica + rurki co wyjdzie tyle samo jak za cooler z S3 - tego nie rozumiem.
Kolejną kwestią jest objętość układu, seryjny cooler + dodatkowy cooler mogą spowodować słabszą reakcję na gaz.