#69647
Jeśli chodzi o dźwięk to jak najbardziej na plus- nie drze ryja bezsensownie, jest głośno wtedy kiedy ma być a i silnik brzmi wg. mnie ciut ciszej ale bardziej rasowo.
Myślę, że w kwestii osiągów autka to cooler od S3 + filtr powietrza od S3 + odpięcie noise pipe to takie malutkie kroczki, po zamontowaniu których na razie odczuwam małą różnicę ( zauważyłem jedynie, że już nie zdycha tak mocno powyżej 6500obr. )
Ale liczę na to, że łącznie z DP i poprawionym dolotem pomogą po korekcie softu wycisnąć maks z mojego K03 i odczuję to mocniej pod prawą stopą
Jeśli chodzi o reakcję na gaz to nie specjalnie może dlatego, że większy IC spowodował zwiększenie pojemności układu a przez to większego laga, który z kolei został zrekompensowany odłączeniem noise pipe i wyszło na 0 tak jak przed modyfikacjamiantoś pisze:Nie
Rzeczywiście odczułeś jakąś różnicę?
Mnie to sztuczne buczenie też denerwowało, no i nie mam noise-pipe.
Jeśli chodzi o dźwięk to jak najbardziej na plus- nie drze ryja bezsensownie, jest głośno wtedy kiedy ma być a i silnik brzmi wg. mnie ciut ciszej ale bardziej rasowo.
Myślę, że w kwestii osiągów autka to cooler od S3 + filtr powietrza od S3 + odpięcie noise pipe to takie malutkie kroczki, po zamontowaniu których na razie odczuwam małą różnicę ( zauważyłem jedynie, że już nie zdycha tak mocno powyżej 6500obr. )
Ale liczę na to, że łącznie z DP i poprawionym dolotem pomogą po korekcie softu wycisnąć maks z mojego K03 i odczuję to mocniej pod prawą stopą
leon TS:190KM--> V GTI: 264KM--> jetta: 170KM--> saab9-3: 220KM