#69868
Chodzi o to, że nie reaguje na podnoszenie ciśnienia w wyższych partiach obrotów, przez co trzeba ustawić niższe co skutkuje słabszymi wynikami.
Ale to chyba w tych nowszych?stefdeath pisze:Przecież tfsi ma dodatkowy obieg chłodzący turbinę z własną pompą działający do 15min po wyłączeniu silnika. Więc żadnych turbo-timerów nie trzeba.
Jak tam ogarnąłeś coś w temacie? Ja na najbliższy superoes pod koniec kwietnia sobie pojadę badawczo z laptopem i zloguję co ważniejsze rzeczy w tym temp. w dolocie. Zobaczymy jak to będzie wyglądać podczas kilku 3minutowych prób.stefan-16 pisze:Ja bede to badal za okolo 3 tygodnie jako prace na uczelnie. Wiec wsadze tu info, moze uda sie jeszcze przebadac Twintercooler bo Bastianek go ma.
O co kaman z tym noise pipe? Przeglądam teraz ETKE i widze coś co nazywa sie noise generator. Po co to jest?stefdeath pisze: Jeśli chodzi o reakcję na gaz to nie specjalnie może dlatego, że większy IC spowodował zwiększenie pojemności układu a przez to większego laga, który z kolei został zrekompensowany odłączeniem noise pipe i wyszło na 0 tak jak przed modyfikacjami
no to jest odpowiedzialne tylko za to, że auto drze ryja przy najmniejszym dotknięciu gazu. Tylko akurat motyw z linku który podałeś jest słaby bo nigdy nie wiesz czy to do końca szczelne i czy doładowanie nie wysadzi ci tego korka w maskę Lepiej wsadzić rurkę z A3, której numer gdzieś powyżej podawałem i zostawić to noise pipe na swoim miejscu tak żeby pod maską niczego nie brakowało w stosunku do serii.Biegu pisze:O co kaman z tym noise pipe? Przeglądam teraz ETKE i widze coś co nazywa sie noise generator. Po co to jest?stefdeath pisze: Jeśli chodzi o reakcję na gaz to nie specjalnie może dlatego, że większy IC spowodował zwiększenie pojemności układu a przez to większego laga, który z kolei został zrekompensowany odłączeniem noise pipe i wyszło na 0 tak jak przed modyfikacjami
Ok, widze że to nikomu niepotrzebne:
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=44094
Dzięki za wyjaśnienie. Właśnie motyw z zatykaniem rury wydawał mi się słaby. Numer zaraz sobie znajdę. Jakby w to miejsce wsadzić czujnik lub wężyk od zegara doładowania to też nie byłoby źlestefdeath pisze:Tylko akurat motyw z linku który podałeś jest słaby bo nigdy nie wiesz czy to do końca szczelne i czy doładowanie nie wysadzi ci tego korka w maskę Lepiej wsadzić rurkę z A3, której numer gdzieś powyżej podawałem i zostawić to noise pipe na swoim miejscu tak żeby pod maską niczego nie brakowało w stosunku do serii.