#192223
Podpiąłem auto pod kompa i po podłączeniu pokazuje błąd niskiego ciśnienia doładowania 0.3bar. Na pewno do sprawdzenia turbo i te katy ale co jeszcze dodatkowo mogę sprawdzić?
na drugą sondęKarOr pisze:Powiedzcie mi tylko pany czy jak założę DP to emulator na obie sondy trzeba dać czy tylko na drugą? Dajcie linka jakie te emulatory bo jest tego trochę i nie wiem do końca jakie wybrać.
Grzechotka, przedłużka i nasadki i do dziełaKarOr pisze:Dziękuję. Manual na yt juz Ogarnięty. Musze tylko Od kogoś pneumat jakiś mały zgrabny pożyczyć żeby odkręcić katalizatory. Czuje ze będzie misja i klniecia trochę... Ale efekt końcowy zrekonpensuje wszystkie nerwy
Możesz dokładniej opisać problem i jak to zdiagnozowałeś ? Może ja mam to samoHera pisze:Udało się naprawić moje auto objawy były takie że auto nie miało pełnej mocy, słychać było brzęczenie od 2500 do 3000tyś obrotów i komp pokazywał niskie ładownie turbo. Okazało się że to cięgno od turbiny porozkręcało się i słychać było brzęczenie.
Jak chciałeś 250 KM to trzeba było zrobić sam program. Jak już włożyłeś DP to warto w IC zainwestować i wtedy program. Jak nie masz zamiaru więcej kręcić to DP + IC + program w zupełności ci wystarczyKarOr pisze:już po wymianie katów na DP. spalanie chyba podskoczyło - ale jeszcze za wcześnie na potwierdzony fakt wzrostu spalania. musze jeszcze wirusa wstawić ale to na wiosne... Jest sens zmieniać cooler? generalnie nie planuje wyciskać z niego więcej niż DP i mapa. coś koło 250 mi styknie. Więcej przy napędzie na przód to dla mnie mija się z celem.