Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
Awatar użytkownika
By Hera -  11 wrz 2015, 18:20
 mazowieckie
#192223
Podpiąłem auto pod kompa i po podłączeniu pokazuje błąd niskiego ciśnienia doładowania 0.3bar. Na pewno do sprawdzenia turbo i te katy ale co jeszcze dodatkowo mogę sprawdzić?
By KarOr -  14 wrz 2015, 15:16
 dolnośląskie
#192540
zobacz DV. wypuszane pierwsze modele gti miały problem fabryczny z DV. ja wymieniłem i nie ten samochód. wcześniej na uszkodzonym też turbo chodziło w trybie awaryjnym- wyciągał 154PS. teraz jest rakieta ! ;)


Pany doradźcie mi jakie DP założyć... bo najwyższy czas.. ;)

myślałem o całkowitym przelocie http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=55 ... st-visited

ale z drugiej str. czy Gofer nie będzie za głośny po takiej ingerencji.???

jakieś propozycje?
Awatar użytkownika
By Hera -  14 wrz 2015, 21:08
 mazowieckie
#192579
Sprawdzę również DV mam nadzieje że to będzie to. A co do DP daj znać jak byś kupił i zamontował tego z aukcji bo też się nad nim zastanawiam żeby w przyszlosci go wrzucić do siebie.
By KarOr -  14 wrz 2015, 21:37
 dolnośląskie
#192588
Powiedzcie mi tylko pany czy jak założę DP to emulator na obie sondy trzeba dać czy tylko na drugą? Dajcie linka jakie te emulatory bo jest tego trochę i nie wiem do końca jakie wybrać.
By KarOr -  14 wrz 2015, 22:10
 dolnośląskie
#192603
Dziękuję. Manual na yt juz Ogarnięty. Musze tylko Od kogoś pneumat jakiś mały zgrabny pożyczyć żeby odkręcić katalizatory. Czuje ze będzie misja i klniecia trochę... Ale efekt końcowy zrekonpensuje wszystkie nerwy :tooth:
By golfer_1984 -  14 wrz 2015, 22:14
 podkarpackie
#192604
KarOr pisze:Dziękuję. Manual na yt juz Ogarnięty. Musze tylko Od kogoś pneumat jakiś mały zgrabny pożyczyć żeby odkręcić katalizatory. Czuje ze będzie misja i klniecia trochę... Ale efekt końcowy zrekonpensuje wszystkie nerwy :tooth:
Grzechotka, przedłużka i nasadki i do dzieła :)
By KarOr -  15 wrz 2015, 7:22
 dolnośląskie
#192633
Facom czeka na misję ale wydaje mi się ze kolorowo nie będzie, ten wydech ma już 10 lat :naughty: pożyjemy, zobaczymy :ok:
By antoś -  24 wrz 2015, 21:02
 łódzkie
#193771
Nie odkręcisz katalizatorów pneumatykiem. DP odkręca się ręcznie i trzeba trochę pokombinować. Śrubę flanszy wydechu od strony silnika należy odkręcić wykorzystując klucz 1/2 na długiej przedłużce, która wyjedzie gdzieś w okolicach serwo.

Powodzenia.

Emulatory olejcie i po prostu zróbcie program, w którym zostanie wyłączona druga sonda.
Awatar użytkownika
By Hera -  09 paź 2015, 19:38
 mazowieckie
#195764
Udało się naprawić moje auto objawy były takie że auto nie miało pełnej mocy, słychać było brzęczenie od 2500 do 3000tyś obrotów i komp pokazywał niskie ładownie turbo. Okazało się że to cięgno od turbiny porozkręcało się i słychać było brzęczenie.
By Kopter -  12 paź 2015, 11:39
 małopolskie
#196105
Hera pisze:Udało się naprawić moje auto objawy były takie że auto nie miało pełnej mocy, słychać było brzęczenie od 2500 do 3000tyś obrotów i komp pokazywał niskie ładownie turbo. Okazało się że to cięgno od turbiny porozkręcało się i słychać było brzęczenie.
Możesz dokładniej opisać problem i jak to zdiagnozowałeś ? Może ja mam to samo :hmmm:
Awatar użytkownika
By Hera -  12 paź 2015, 18:28
 mazowieckie
#196127
Zdiagnozował to mój mechanik bo do konca nie było wiadomo co może być przyczyną ja myślałem ze katalizator się rozsypał i on brzęczał bo tak tez było słychać i od tego zaczął poszukiwania lecz okazało się że katalizatorów nie ma już. Wszystkie zaworki są ok i na końcu sprawdził turbo i okazało się ze przy ciągnie się porozkręcało lub ktoś wczesniej coś majstrował. Objawy tego to zauważalne braki mocy, ładowanie turbo na kompie pokazało 0,3bar, brzęczenie w okolicach 2500-3000tys. obrotów i chyba tyle co u mnie było. Po ustawieniu wszystkiego auto jeździ aż miło.
By KarOr -  03 sty 2016, 16:02
 dolnośląskie
#208194
już po wymianie katów na DP. spalanie chyba podskoczyło - ale jeszcze za wcześnie na potwierdzony fakt wzrostu spalania. musze jeszcze wirusa wstawić ale to na wiosne... Jest sens zmieniać cooler? generalnie nie planuje wyciskać z niego więcej niż DP i mapa. coś koło 250 mi styknie. Więcej przy napędzie na przód to dla mnie mija się z celem.
By golfer_1984 -  03 sty 2016, 16:20
 podkarpackie
#208199
KarOr pisze:już po wymianie katów na DP. spalanie chyba podskoczyło - ale jeszcze za wcześnie na potwierdzony fakt wzrostu spalania. musze jeszcze wirusa wstawić ale to na wiosne... Jest sens zmieniać cooler? generalnie nie planuje wyciskać z niego więcej niż DP i mapa. coś koło 250 mi styknie. Więcej przy napędzie na przód to dla mnie mija się z celem.
Jak chciałeś 250 KM to trzeba było zrobić sam program. Jak już włożyłeś DP to warto w IC zainwestować i wtedy program. Jak nie masz zamiaru więcej kręcić to DP + IC + program w zupełności ci wystarczy :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7