#91527
Masz racje, ze bez NP przy normalnej jezdzie jest nawet ciszej w srodku. Ten sztuczny dzwiek zza deski rozdzielczej mnie strasznie irytowal.
To poczekaj na kasę i rób od razu DP. Szkoda dwa razy robićPawliko pisze:Pozwole sobie odgrzać kotleta.
Jakie będą wady/zalety usunięcia katalizatora (tego większego) w AXX? I tak świeci mi się check, wyskakuje przez katalizator/sondę, tak więc wysunę ją trochę na podkładce i powinno być ok.
Docelowo będe chciał zrobić całe DP, ale gotówka na to będzie dopiero za kilka miesięcy, a teraz myślę o tym katalizatorze, bo wg mojej głowy silnik doładowany mając bardziej wolny wydech powinien lepiej jeździć - czy nie?
Nic, niepotrzebna robotaPawliko pisze:Ja mam A3 AXX jezeli to cos zmienia
Ale pierwszy katalizator masz zaraz za turbo i on robi największą robote. Wycięcie tego o czym mówisz nic nie da. Albo wycinać obydwa ale wcale. Od razu lepiej DPPawliko pisze:Nie rozumiem. Przeciez ten wiekszy kat idzie normalne pod spodem rownolegle do podlogi, zero problemu zastapic go rura. Chyba ze golf ma to inaczej rozwiązane.
Powie mi ktos o wadach i zaletach?
Hera pisze:Witam mam problem prawdopodobnie z katalizatorem, auto od kilku dni straciło delikatnie na mocy i podniosło się spalanie. Do tego w czasie przyspieszania słychać brzęczenie pod spodem auta. GTI kupiłem niedawno i wszystko było ok. Auto u poprzedniego właściciela było w aso na wymianie kilku cześći i z wydruku w uwagach napisano że:
do wymiany katalizator
zalecana wymiana sondy lambda przed katem
do wymiany uszczelka pomiędzy katem a turbo
I teraz pytanie czy usuwać katalizator i czy po usunięciu powinno się coś poprawić? (z czasem będzie większa moc więc kata wymieniać raczej nie będę)