Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Kopter -  03 sty 2016, 20:01
 małopolskie
#208252
Mówią, że IC nie trzeba wymieniać do mocy jakie uzyskasz na DP i programie czyli jakieś 260 KM.
Z drugiej strony w upalny dzień na seryjnym IC może trochę "puchnąć" i możesz odczuć spadek mocy.

Mam podobne plany do Ciebie, DP 3" bez katów czeka w garażu na virusa. Ja IC zostawiam seryjny ;)
By Kopter -  04 sty 2016, 13:10
 małopolskie
#208447
Najlepiej i w miarę najtaniej wychodzi ten z Audi S3 z metalowymi bokami. Nówka jakieś 1200zł, czasem używkę można wyrwać za jakieś 700zł.
Był o tym obszerny temat na forum.
By KarOr -  09 sty 2016, 13:45
 dolnośląskie
#209470
Czy to norma, że po założeniu DP 3" bez katów emisja spalin może przekroczyć normę o 4x? nie było mierzone przed modem wiec nie mam porównania. Auto jeszcze przed programem. No i te "bąki " z wydechu ma jałowym. :eek: :?: :fluff: :hmmm:
Awatar użytkownika
By piotrek-0404 -  11 sty 2016, 15:51
 podlaskie
#209841
Kopter pisze:Najlepiej i w miarę najtaniej wychodzi ten z Audi S3 z metalowymi bokami. Nówka jakieś 1200zł, czasem używkę można wyrwać za jakieś 700zł.
Był o tym obszerny temat na forum.
Na tą chwile intercoolery na metalowych blokach od Audi S3 kosztuja jakies 1500zł. Cena 1200zł była kilka lat temu :) ja uwazam ze zmienic intercooler w tym aucie to podstawa, przy temperaturze 20+ C odczujecie ze auto slabiej bedzie jechało.
By Michalll -  20 mar 2016, 19:28
 mazowieckie
#220761
Panowie pozwolę sobie odgrzać temat.
Czyli z tego co czytam wycięcie tego większego kata który jest równolegle do podłogi razem powiedzmy z tłumikiem środkowym nie poprawi dźwięku z tyłu?
Jak już wycinać to obydwa katy włącznie z tym który jest tuż za turbo? Tylko wtedy to już nie jest prosta sprawa...

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
By MrNazarinho -  24 lip 2016, 18:43
 spoza Polski
#234951
Jak już wycinać to ten pierwszy zaraz za turbo.
I sprawa jest prosta, wyjmujesz DP i przy wyjściu widzisz prawie cały katalizator.
Rozwalasz go młotkiem i dłutem albo wiertarą.

Po zabiegu włączy się check engine, można zastosować emulator jak przy sportowych DP można też jechać na korekte do tunera.
Drugi katalizator jest 800 cpi i lepiej katalizuje spaliny niż większość sportowych katów. Nie powinno być przoblemów na przeglądzie.

Na zagranicznych forach kilka osób tak zrobiło i cenią sobie bo jest coś pomiędzy serią a DP ze sportowym katem, czyli troszkę głośniej ale bez przesady.

https://www.youtube.com/watch?v=b5vYhMpfWYs

Autor filmiku potwierdza o wiele lepszą reakcję na gaz i po wyniku sądzę że dało mu to jakieś 10 koni.
Jak za free to czemu nie :clap:
By Daik30 -  06 maja 2017, 21:17
 wielkopolskie
#251529
Hej,
czy ktoś z was ma u siebie układ bez katalizatorów i nie wyłączoną sondę lambda? Jak to się zachowuje? Silnik nie wariuje? Nie wywala błędów? Wystarczy sam emulator? Zaczął mi hałasować katalizator i chciałbym go wyciąć albo od razu wrzucić downpipe 3''. Niestety do tunerów wszędzie daleko i w pobliżu nie znam nikogo kto mógłby wyłączyć sondę. Za dwa, trzy miesiące planuję softa i wtedy mógłbym to ogarnąć ale ten dźwięk mnie już strasznie drażni :wall: a chciałbym przez ten czas bezproblemowo pojeździć.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7