Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By czesiek -  04 mar 2012, 10:54
 dolnośląskie
#64384
Auto autu i kierowca kierowcy nie rowni. Musi byc wolniejsze bo wypuszczasz doladowanie w atmosfere. Oszukujesz przez to ECU, ktore mysli ze to powietrze nadal jest w ukladzie i mierzy wchodzace dodatkowo i daje za duza dawke paliwa, ktore w niekontrolowany sposob spala sie w ukladzie wydechowym, w niektorych autach nawet sa efekty akustyczne. Nawet spalanie jest dzieki temu wyzsze.
By Piotr010 -  30 kwie 2018, 3:45
#264441
Odgrzeje temat aby nie zakładać kolejnego.
A mianowicie golf V 1,4 benzyna a problem mam taki że kontrolka check engine podczas odpalania auta w ogóle się nie świeci, zapalają mi się pozostałe kontrulki, po chwili gasną i jedynie co mi się świeci to EPC po odpaleniu auta to mi gaśnie.
I moje pytanie czy kontrolka check engine nie powinna świecić się razem z EPC przed odpaleniem auta ? mam błąd z czujnikiem stukowym, i na dniach będzie on wymieniony ale mimo wszystko martwi mnie że check engine w ogóle się nie świeci... jak ją aktywować ? :eek:
Awatar użytkownika
By Cimek -  18 sie 2018, 12:21
 opolskie
#267504
W Fox'ie mam to samo. Dzieje się to gdy jest mało paliwa. Błąd wraca, gdy właśnie ten stan jest zbyt mały.

PRzepływ powietrza przez zbiornik jest za mały, czytałem że za to odpowiedzialny jest zaworek, a dokładniej gąbeczka filtrująca przed tym węglem. Ona lubi się zapychać syfem i oparami benzyny. Będzie więcej luzu w pracy, to spróbuję się za to zabrać.

Ale skoro TY wymieniłeś... :hmmm: