Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Talent -  02 mar 2012, 19:50
 -------
#64278
Pojawił się problem w moim gti, mianowicie wczoraj zapaliła się kontolka check engine, ale z autem nic się nie dzieje, jedzie jak jechało, po prostu super. Dodam że mam zamontowaną podkładke blow off forge. Dzisiaj rano jak odpaliłem auto to kontrolka nie świeciła się, ale po przejechaniu się, zapaliła się ponownie. Wspominam o tym blow offie, bo jak miałem mk4 gti to też miałem zamontowanego blow offa i też wywalało mi check właśnie przez to.... Na vagu wskazywało spadek ciśnienia w jakimś zaworze do turbo, czy coś takiego, ale normalnie się to kasowało na komputerze i było git, auto nie miało żadnych spadków mocy :D wybaczcie ale jeśli chodzi o kwestie techniczne jestem laikiem :D
Czy to może być spowodowane prze tego BOV ? Chyba wywale to cholerstwo w końcu :/ bo czytałem że do 2.0 tfsi nie powinno sie tego montować... Niestety ja już kupiłem auto i był on zamontowany...
Awatar użytkownika
By olsen-72 -  02 mar 2012, 20:30
 spoza Polski
#64281
Talent pisze: Czy to może być spowodowane prze tego BOV ?
Sam sobie po części odpowiedziałeś:
Talent pisze: jak miałem mk4 gti to też miałem zamontowanego blow offa i też wywalało mi check właśnie przez to
Miałe u siebie w MK4 1.8T BOV i mi nie wywalało błędów. Nie wiem jak z tym jest w MK5. Możliwe że błędnie podłączony lub wadliwy bo tak jak mówię: w MK4 nic się nie działo. Ale w kwestji MK5 niech się mechanicy wypowiedzą.
By Talent -  02 mar 2012, 22:07
 -------
#64290
tak myślałem... Jutro wjeżdżam na kanał i wyjme bov i zostawiam tylko oryginalny DV. Dzięki za pomoc ;)
Ostatnio zmieniony 07 mar 2012, 22:09 przez Talent, łącznie zmieniany 1 raz.
By korzen88 -  02 mar 2012, 23:04
 -------
#64298
pgmaster pisze:Ja mam u siebie tego forge`a od dobrych 30tys i wszystko ok.