Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Casper -  14 kwie 2016, 14:34
 małopolskie
#224465
Panowie mam taki problem :)
Chcę sobie wymienić zawór PCV i ten przewód "breath tube"
O ile PCV dobrali mi z takim samym numer jak tutaj podany na forum (według serwisu z końcówką R) o tyle przy "breath tube" mam jakieś niespójności ;)
tutaj na forum parę razy padał numer 06F103215, według Gościa w serwisie do mojego golfa (po numerze nadwozia) idzie części o numerze 06F103213N którego w ogóle nie ma w kraju... A pod zapytaniu sie o ten numer z forum powiedział, że to w ogóle nie to mojego silnika (BWA). Dodatkowo powiedział, że ten nr który idzie do mnie w ogóle się nie sprzedaje a ten z forum owszem jest go bardzo dużo i się sprzedaje...

Nie wiem co z tym tematem zrobić... jak to ugryźć teraz bo na tą części teoretycznie do mnie trzeba czekać 2 tygodnie
By Casper -  14 kwie 2016, 15:48
 małopolskie
#224482
Szczerze mówiąc nawet na nią nie patrzyłem ale po przeglądnięciu wszystkich stron tego wątku doszedłem do wniosku, że warto ja też wymienić przy wymiania PCV.
Czyli mam nie słuchać chłopa z serwisu i brać to co podają tutaj na forum ? :)
By golfer_1984 -  14 kwie 2016, 16:51
 podkarpackie
#224493
Casper pisze:Szczerze mówiąc nawet na nią nie patrzyłem ale po przeglądnięciu wszystkich stron tego wątku doszedłem do wniosku, że warto ja też wymienić przy wymiania PCV.
Czyli mam nie słuchać chłopa z serwisu i brać to co podają tutaj na forum ? :)
To popatrz bo to tylko zwykła rurka i bez sensu jest ja wymieniać jak jest cała.

bierz taka jak tutaj podają
Awatar użytkownika
By pkonrad -  21 sie 2016, 11:58
 świętokrzyskie
#237461
Witam, proszę o informacje jaki numer ma najnowsza wersja zaworu PCV do 2.0 TFSI 200KM BWA. Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
By Boruch -  21 sie 2016, 14:57
 dolnośląskie
#237471
pkonrad pisze:Witam, proszę o informacje jaki numer ma najnowsza wersja zaworu PCV do 2.0 TFSI 200KM BWA. Z góry dziękuję.
Podpinam sie pod pytanie
By golfer_1984 -  22 sie 2016, 11:38
 podkarpackie
#237519
Boruch pisze:
pkonrad pisze:Witam, proszę o informacje jaki numer ma najnowsza wersja zaworu PCV do 2.0 TFSI 200KM BWA. Z góry dziękuję.
Podpinam sie pod pytanie
06F129101R
By Winterfresh27 -  27 sty 2020, 15:37
 małopolskie
#279752
Witam! Kupilem golfa 5 GTI z adapterem ktory zaslepia wyjscie na PCV...

Chcialem to usunąć bo co jakis czas wywalalo mi blad cisnienia w skrzyni korbowej..

Zamienilem to na nowy zamiennik PCV FEBI 47726 z jak mi wiadomo z dwoma zaworkami..

Z vin wynika ze powinien byc PCV 06F129101L
Teoretycznie rowniez z 2 zaworkami jak ten FEBI 47726

Ale nie wiem czy "breather tube"
Mam z wbudowanym zaworkiem czy bez.. jesli mam z to powinienem miec PCV z jednym?
Musza być dwa...? Jak w PCV mam teraz 2 to w "breather tube" powinno go nie byc..? A jesli tam jest to powinienem miec PCV z jednym?

Tak wynika z tego co przeczytalem... pytam poniewaz mam problem z obrotami.. sa podwyzszone na 1200.. a czasami po dluzszej jezdzie sa 1400..

Prosze o pomoc jaki powinienem miec zawor PCV i breather tube.. golf 5 z 2005 roku
By Adri -  28 sty 2020, 8:23
 mazowieckie
#279761
Winterfresh27 pisze:
27 sty 2020, 15:37
Witam! Kupilem golfa 5 GTI z adapterem ktory zaslepia wyjscie na PCV...

Chcialem to usunąć bo co jakis czas wywalalo mi blad cisnienia w skrzyni korbowej..

Zamienilem to na nowy zamiennik PCV FEBI 47726 z jak mi wiadomo z dwoma zaworkami..

Z vin wynika ze powinien byc PCV 06F129101L
Teoretycznie rowniez z 2 zaworkami jak ten FEBI 47726

Ale nie wiem czy "breather tube"
Mam z wbudowanym zaworkiem czy bez.. jesli mam z to powinienem miec PCV z jednym?
Musza być dwa...? Jak w PCV mam teraz 2 to w "breather tube" powinno go nie byc..? A jesli tam jest to powinienem miec PCV z jednym?

Tak wynika z tego co przeczytalem... pytam poniewaz mam problem z obrotami.. sa podwyzszone na 1200.. a czasami po dluzszej jezdzie sa 1400..

Prosze o pomoc jaki powinienem miec zawor PCV i breather tube.. golf 5 z 2005 roku
Błąd ciśnienia na pewno nie jest spowodowany delete kitem - ogólnie jest to dobre ustrojstwo bo dzięki temu masz spokój z odmą i z nadmiernym zbieraniem się nagaru. Całe ciśnienie ma ujście z drugiej strony poprzez otwór i całość idzie w wydech. Seryjna odma jest niestety mega wadliwa w tych autach.. Ogólnie z tego co mi wiadomo odmy różniły się w BWA i AXX, ale chyba po 2009 roku, ale to już do potwierdzenia przez kogoś :)

Ja bym zostawił delete kita i gmerał dalej co może być nie tak :fluff:
Co do obrotów to jest wiele czynników za to odpowiedzialnych. Przede wszystkim sprawdź szklankę popychacza i jakbyś zdejmował pokrywę wariatora tam są takie pierścienie - sprawdź czy któryś nie jest pęknięty (one były plastikowe, ale jest też poprawiona wersja metalowa - polecam wymienić :blush: )
By Winterfresh27 -  30 sty 2020, 12:14
 małopolskie
#279799
Wyświetla mi sie taki blad na vcds przy fixue zaworu pcv...


Obrazek

Teraz przy zaworze pcv nie wiem bo zrobilem zaledwie 10km..

Fix...

Obrazek

Tylko zawir pcv jest z dwoma zaworkami a z tylu przy metalowej rurce jest gumiwa mufa z opaskami ale w rurce nue ma zadnego zawirka jest przelotowa..

W poniedziałek zmienie jeszcze swiece na ngk platinum.
Filt powetrza mam wkladke piperocros.

Znalazlem cos rakiego w necie..
Obrazek

Teraz mam założony zawor z dziurka w kruccu...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8