Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By czesiek -  14 lis 2011, 15:58
 dolnośląskie
#54037
Myslalem ze chodzi o pcv. Dv najlepiej na kanal badz podnosnik. Dostep od spodu prosty. 3 srubki do odkrecenia i to wszystko. Wydaje mi sie ze szybciej niz sciagac kolo. Bo od spodu tez ciezko napotkac jakies przeszkody.
By stefan-16 -  14 lis 2011, 19:07
 -------
#54058
A według mnie są przeszkody :) I po zdjęciu koła wymiana trwa ok max 5min. Ale jak kto woli, według mnie od dołu jest trochę ciasno dla ręki i ciężko się pracuje kluczem.
Awatar użytkownika
By krz_p -  14 lis 2011, 21:12
 wielkopolskie
#54071
a4tech pisze:Mi też ten błąd wyskakiwać zaczoł - muszę kupić DV - tylko że jeśli @krzy_p miał problemy, nie wiem jaki do siebie założyć/kupić.
hola, hola z DV-ką nie było u mnie najmniejszych problemów
tylko kup ten zawór o zmienionej konstrukcji, nr jest na forum
By czesiek -  16 lis 2011, 11:10
 dolnośląskie
#54206
Ja zmienilem PCV, DV ,popychacz pompy, swiece i zadnej roznicy nie ma :D Widocznie wszystko mialem sprawne. Nie wiem co z tym lancuchem, bo w sumie oprocz takiego cykania cyklicznego na wolnych obrotach nie slychac nic. To cykanie to jak swierszcz w trawie i pojawia sie po jakims czasie na postoju i tak sobie cyka jak stoi. Ktos wie co to?
By czesiek -  16 lis 2011, 22:14
 dolnośląskie
#54241
Ja mialem wersje L i zmienilem na N. Odziwo L miala jeden zawor wg tego co bylo pisane na forum a N ma 2 zawory. Ale to juz nie pierwsza wymiana pcv :D a z tym cykaniem to chyba normalne?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8