#207314
Ile takie przyjemności mogą kosztować ??
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
To popatrz bo to tylko zwykła rurka i bez sensu jest ja wymieniać jak jest cała.Casper pisze:Szczerze mówiąc nawet na nią nie patrzyłem ale po przeglądnięciu wszystkich stron tego wątku doszedłem do wniosku, że warto ja też wymienić przy wymiania PCV.
Czyli mam nie słuchać chłopa z serwisu i brać to co podają tutaj na forum ?
Podpinam sie pod pytaniepkonrad pisze:Witam, proszę o informacje jaki numer ma najnowsza wersja zaworu PCV do 2.0 TFSI 200KM BWA. Z góry dziękuję.
06F129101RBoruch pisze:Podpinam sie pod pytaniepkonrad pisze:Witam, proszę o informacje jaki numer ma najnowsza wersja zaworu PCV do 2.0 TFSI 200KM BWA. Z góry dziękuję.
Błąd ciśnienia na pewno nie jest spowodowany delete kitem - ogólnie jest to dobre ustrojstwo bo dzięki temu masz spokój z odmą i z nadmiernym zbieraniem się nagaru. Całe ciśnienie ma ujście z drugiej strony poprzez otwór i całość idzie w wydech. Seryjna odma jest niestety mega wadliwa w tych autach.. Ogólnie z tego co mi wiadomo odmy różniły się w BWA i AXX, ale chyba po 2009 roku, ale to już do potwierdzenia przez kogośWinterfresh27 pisze: ↑27 sty 2020, 15:37Witam! Kupilem golfa 5 GTI z adapterem ktory zaslepia wyjscie na PCV...
Chcialem to usunąć bo co jakis czas wywalalo mi blad cisnienia w skrzyni korbowej..
Zamienilem to na nowy zamiennik PCV FEBI 47726 z jak mi wiadomo z dwoma zaworkami..
Z vin wynika ze powinien byc PCV 06F129101L
Teoretycznie rowniez z 2 zaworkami jak ten FEBI 47726
Ale nie wiem czy "breather tube"
Mam z wbudowanym zaworkiem czy bez.. jesli mam z to powinienem miec PCV z jednym?
Musza być dwa...? Jak w PCV mam teraz 2 to w "breather tube" powinno go nie byc..? A jesli tam jest to powinienem miec PCV z jednym?
Tak wynika z tego co przeczytalem... pytam poniewaz mam problem z obrotami.. sa podwyzszone na 1200.. a czasami po dluzszej jezdzie sa 1400..
Prosze o pomoc jaki powinienem miec zawor PCV i breather tube.. golf 5 z 2005 roku