Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
Awatar użytkownika
By krz_p -  08 paź 2011, 19:11
 wielkopolskie
#50976
N4S dzięki
już się doszukałem, że jest wersja z literką P
zamówię go razem z uszczelką i zobaczę co się będzie działo

maciej551 sam wymieniałeś ten zawór, czy u jakiegoś mechanika, możesz dać namiar na niego i podać ile cię wymiana kosztowała?
By N4S -  08 paź 2011, 20:03
 -------
#50978
krz_p pisze:N4S dzięki
już się doszukałem, że jest wersja z literką P
zamówię go razem z uszczelką i zobaczę co się będzie działo

maciej551 sam wymieniałeś ten zawór, czy u jakiegoś mechanika, możesz dać namiar na niego i podać ile cię wymiana kosztowała?
Wymiana zajmuje nie więcej niż 5 minut. Wymaga zdjęcia osłony silnika i odkręcenia bodajże 5 śrubek (żeby zdjać plastykowe rurki wystarczy ścisnąć obręcz). Banalna rzecz do zrobienia samodzielenie.
By maciej551 -  08 paź 2011, 20:05
 -------
#50979
Sam wymieniałem. Zajęło mi to pół godzinki. Jak nie wiesz jak się za to zabrać to możemy się jakoś zgadać i Ci pomogę ale najwcześniej w poniedziałek bo jutro lece do Środy Wlkp na zakończenie sezonu.
Awatar użytkownika
By krz_p -  11 paź 2011, 19:16
 wielkopolskie
#51133
Kupiłem zawór PCV 06F 129 101 P - najnowszy wypust zaworka PCV
Założyłem i ..... niewypał, zawór jakoś nie chce współpracować z autem :?
Po odpaleniu silnik wchodzi na 2 ty. obr. i po chwili obroty spadają
na starym zaworze z nr 06F 129 101 L wszystko jest w normie, po odpaleniu mam 1,2 tys. obr.
Na chwilę obecną mam z powrotem założony stary zawór z końcówką L
ETKA do mojego auta podaje zawór z końcówką N, ale nie będę eksperymentował i tego sprawdzał, mam już wystarczający zapas różnych części do auta

także mam na sprzedaż zawór PCV o nr 06F 129 101 P i jeszcze jeden stary 06F 129 101 F
oraz nową uszczelkę do powyższych zawórów 06F 103 483 E

aha sprawną DV-kę, starego typu, z gumką też mam
By czesiek -  14 paź 2011, 14:40
 dolnośląskie
#51407
Mialem zamontowany PCV z koncowka L, zamowilem zawor w aso z koncowko N (po VIN). Orientujecie sie moze czy sa to PCVz jednym czy z dwoma zaworami? Patrzylem rowniez na breather pipe i w aucie zamontowany jest bez zaworka. Wiec jezeli pcv z koncowka N ma jeden zawor to chyba powinienem zamowic rowniez breather pipe. Pomozcie.
Awatar użytkownika
By krz_p -  15 paź 2011, 10:46
 wielkopolskie
#51490
czesiek mogę ci tanio odprzedać zawór z końcówką P, ma dwa zaworki
albo się wymienimy, dasz mi ten z końcówką N, a ja ci dam ten z końcówką P
By a4tech -  14 lis 2011, 12:12
 małopolskie
#54015
A ja mam pytanie z innej beczki - gdzie w jest ten zawór - i czy w warunkach domowych łatwo go wymienić ?

Mi też ten błąd wyskakiwać zaczoł - muszę kupić DV - tylko że jeśli @krzy_p miał problemy, nie wiem jaki do siebie założyć/kupić.

@stefan-16

Jaki Ty załozyłeś ?
By czesiek -  14 lis 2011, 12:37
 dolnośląskie
#54017
I tak musisz go kupic w aso, wiec ci dobiora po numerze nadwozia. Wymiana jest prosta. Sciagasz oslone odczepiasz dwie rurki, odkrecasz 3 badz 4 sruby na torxa i zakladasz nowy, skladasz do kupy. 20 min roboty, nie ma zadnych przeszkod, czy trudnego dostepu.
By stefan-16 -  14 lis 2011, 13:15
 -------
#54021
Kolega pomylil wymianw PCV z DV. DV jest przy turbo. najlatwiej jest tak. zdjac prawe przednie kolo oraz dolna czesc nadkola. W ten sposob jest lepszy dostep niz od dolu. Najnowsza wersje zaworu kupilem w iParts za 155zl. taj samej firmy co w aso.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8