Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By ArekK -  19 cze 2010, 13:47
 mazowieckie
#26736
speedbass pisze:AreKK mam tylko takie info:

tu w tym temacie coś już jest na ten temat
Super :D Dzięki za info speedbass
Jeszcze przeszperałem amerykańskie forum i znalazłem takie opisy tych zaworków:
www.golfmkv.com
By Breku -  23 sty 2011, 13:13
 -------
#36346
Mam prośbe,chciałbym wymienić obydwa zaworki tak profilaktycznie tylko nie wiem w którym miejscu się znajdują?? Potrzebowałbym Nr ori.częsci (2.0 TFSI AXX)
By ArekK -  23 sty 2011, 16:32
 mazowieckie
#36369
Breku pisze:Mam prośbe,chciałbym wymienić obydwa zaworki tak profilaktycznie tylko nie wiem w którym miejscu się znajdują?? Potrzebowałbym Nr ori.częsci (2.0 TFSI AXX)
Profilaktycznie to zmień sobie DV na najnowszy. Jest różnica w budowie. Numer OE to 06F 145 710 D lub G. Oba będą po modyfikacjach. Zawór ten masz na turbinie.
Zdjęcia poglądowe w linku w Moim poprzednim poście :)
By maciej551 -  05 cze 2011, 14:31
 -------
#45438
A czy przy zepsutym zaworku PCV występują jakieś błędy po podpięciu pod kompa ???
Mam wrażenie że jest troche opóźniona reakcja na gaz. I czy ktoś powie mi jaki model mam ewentualnie kupić (numer z etki) ???
Poza tym trudno go wymienić ??
Pzdr
By stefan-16 -  05 cze 2011, 14:42
 -------
#45443
Z tego co mi wiadomo to pokaże błąd. I podobno przy walniętym zaworku nie pompuje na Maxa. Tak mi coś Bastianek mówił. A co do zakupu to w IC można kupić za ok 165zł.
By ArekK -  05 cze 2011, 22:02
 mazowieckie
#45480
stefan-16 pisze:Z tego co mi wiadomo to pokaże błąd. I podobno przy walniętym zaworku nie pompuje na Maxa. Tak mi coś Bastianek mówił. A co do zakupu to w IC można kupić za ok 165zł.
Powtórzę się :D
Numer tego po modyfikacji z rozbudowanym koszem to 7.01830.13.0 jest tańszy niż ten sam w ASO.
By stefdeath -  10 cze 2011, 9:55
 -------
#45760
Jak pcv jest walnięty to zazwyczaj pojawiają się problemy z wolnymi obrotami silnika, dławienie, drgania nierówna praca no i ubytki oleju.
By maciej551 -  15 lip 2011, 17:40
 -------
#47471
Ponawiam prośbę o odpowiedź, ponieważ kupiłem już ten zaworek i w przyszłym tygodniu chciałem to wymienić bo mam zdecydowanie opóźnioną reakcję na gaz.
By speedbass -  15 lip 2011, 18:48
 pomorskie
#47475
maciej551 pisze:Ponawiam prośbę o odpowiedź, ponieważ kupiłem już ten zaworek i w przyszłym tygodniu chciałem to wymienić bo mam zdecydowanie opóźnioną reakcję na gaz.
wg mojej wiedzy i tego co ja robiłem to nie
jeśli chodzi o DV wymieniałem sam DV
problem jest w nim - chodzi o pękającą jak było wyżej membranę w urządzeniu

ładowanie w turbinie jest okrojone w trybie awaryjnym, muli przy dodaniu gazu i w ogóle zamula j.w.
o ile dobrze pamiętam ładowanie na turbinę jest wtedy 0,5 bara i koniec więc takie są objawy jeśli to to :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8