Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By Kopter -  10 wrz 2015, 14:09
 małopolskie
#192072
Wie ktoś czy zawór PCV z końcówką R ma dwa zaworki czy jeden ? Zamawiałem dziś części w aso i posiadają PCV tylko z z końcówką R, jest to podobno jedyny i najnowszy wypust obecnie.

Breather tube również posiada nowy numer z końcówką D ale tu chyba wszystkie obecnie sprzedawane wersje mają wbudowany zaworek.
By Kopter -  27 wrz 2015, 14:11
 małopolskie
#194094
golfer_1984 pisze:
Kopter pisze:Breather tube będzie również z zaworkiem, pójdę drogą kolegi N4S i będą łącznie 3. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

To czekam na opinie :)
:ok:
By KarOr -  28 wrz 2015, 11:18
 dolnośląskie
#194194
ja w tamtym tygodniu wymieniłem PCV (dobrany po vinie w aso 170,- + 104,- uszczelka) i było R n końcu.

Breather tube jest nie ruszone- Auto jedzie i nic się nie dzieje - po wymianie zauważyłem, że nie trzęsie mi silnikiem czasem na wolnych obrotach co czuć było na kierownicy. Tego efektu oczekiwałem. jest GIT.

jak tak czytam to się zastanawiam czy wymieniać Breather tube czy nie.

a swoją drogą to gołym okiem nie widać żeby na tym nowym PCV były 2 zaworki. chyba że chodzi o membranę od odmy bo generalnie tylko jeden przepustowy jest tak jak na starym.
By Kopter -  29 paź 2015, 18:23
 małopolskie
#198377
Niestety auto jeszcze nie złożone, czekam aż wtryski wrócą z czyszczenia. Jak złożę i pojeżdżę trochę to się podzielę opinią :)

Obecnie auto wygląda mniej więcej tak:
Obrazek
By Kopter -  27 lis 2015, 14:42
 małopolskie
#202464
No więc jeśli chodzi o wrażenia na łącznie 3 zaworkach to ja nie odczułem żadnej różnicy :P

Okazało się, ...[ciach] czy tak trudno jest dac odpowiednie ogłoszenie w odpowiednim dziale, tylko trzeba wszem i wobec wszystkich o tym informować ze coś się ma na sprzedaż?? //moderator//

Co ciekawe breather tube z zaworkiem według VIN pochodzi od silnika BPY i jest nieco inaczej ukształtowana, musiałem użyć nieco siły żeby ją naciągnąć na króciec wychodzący z pokrywy zaworów. Podejrzewam, że różnice pochodzą stąd, że BPY ma K04.
By cvbn -  28 gru 2015, 20:41
 pomorskie
#207173
Ostatnio golfiacz slalil mi około litr oleju na ponad 2000 kilometrów. Pragnę nadmienić ze robiłem trasę polska Niemcy i z powrotem. Może być to winna pcv ?? Silnik to BWA

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
By golfer_1984 -  28 gru 2015, 20:54
 podkarpackie
#207176
cvbn pisze:Ostatnio golfiacz slalil mi około litr oleju na ponad 2000 kilometrów. Pragnę nadmienić ze robiłem trasę polska Niemcy i z powrotem. Może być to winna pcv ?? Silnik to BWA

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Coś tam napewno PCV puszcza oleju. Jaki przebieg auta, stawiam na pierścienie :)
By cvbn -  28 gru 2015, 21:08
 pomorskie
#207183
120k km kupowałem go w Niemczech. Możliwe ze to pierścienie ?? Kee

W silniku na pewno nie był wymieniany ten PCV. Zamówiłem juz nowy z końcówka L. Pomoże to coś na ten olej? Bo tak to silnik chodzi ładnie. Obroty może trochę faluja ale widać to na VCDS TYLKO
By Kopter -  29 gru 2015, 8:54
 małopolskie
#207239
Na takie zużycie PCV nie pomoże. Miałem identyczny przypadek, silnik też BWA. PCV wymieniałem, breather tube dla spokoju tez ale różnica znikoma.
Niestety najpewniej puszczają Ci pierścienie olejowe. (taka wada tych silników, raczej nie do zdiagnozowania przy kupnie) Ja właśnie jestem po ich wymianie - jeden całkowicie pęknął. Dodatkowo wymienione również uszczelniacze zaworowe. Od wymiany przejechałem raptem 500km ale wydaje się, że zużycie całkowicie ustało.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8