Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By korzen88 -  24 cze 2012, 0:02
 -------
#76209
Ostatnio odczuwam bardzo lekkie drgania na biegu jałowym np. na postoju (obroty są ok), pisał coś już o tym stefdeath ale nic konkretnego dlatego zakładam temat co może być tego przyczyną? Czytałem/słyszałem jakiś czas temu że te drgania mogą być spowodowane jakąś eko-filozofią podtrzymującą obroty na minimun i dającą minimalną dawke paliwa żeby nie truć wymierającego gatunku kumaka drzewnego i innych świstaków :D

AXX manual 2005

pozdrawiam!
By stefdeath -  26 cze 2012, 18:01
 -------
#76479
antoś pisze:Ja też to mam, wymieniłem PCV - nic nie pomogło, cewki - nie pomogło, świece - nie pomogło.

Chyba tak musi być. :P
u mnie dokładnie tak samo. Chociaż podobno compoty twierdzą, że ori świece są kiepskie i warto wymienić na NGK PFR7Q może to by coś zmieniło.
By korzen88 -  26 cze 2012, 23:38
 -------
#76515
stefdeath pisze:
antoś pisze:Ja też to mam, wymieniłem PCV - nic nie pomogło, cewki - nie pomogło, świece - nie pomogło.

Chyba tak musi być. :P
u mnie dokładnie tak samo. Chociaż podobno compoty twierdzą, że ori świece są kiepskie i warto wymienić na NGK PFR7Q może to by coś zmieniło.
No a ori świece nie są właśnie ngk i boscha? Z drugiej strony nie wydaje mi się żeby to coś zmieniło bo mam nowe świece.
By stefdeath -  27 cze 2012, 10:45
 -------
#76542
korzen88 pisze:
stefdeath pisze:
antoś pisze:Ja też to mam, wymieniłem PCV - nic nie pomogło, cewki - nie pomogło, świece - nie pomogło.

Chyba tak musi być. :P
u mnie dokładnie tak samo. Chociaż podobno compoty twierdzą, że ori świece są kiepskie i warto wymienić na NGK PFR7Q może to by coś zmieniło.
No a ori świece nie są właśnie ngk i boscha? Z drugiej strony nie wydaje mi się żeby to coś zmieniło bo mam nowe świece.
te pfr7q chyba są zimniejsze niż seria. Ogólnie polecane są do aut sportowych i po modyfikacjach. Ja też mam świeczki nowiutkie ale chyba podmienię bo koszt niewielki a czytałem, że na pfr7q tfsi powinno też lepiej odpalać.
By kostecki -  03 lip 2012, 17:18
 mazowieckie
#77038
Ja mam u siebie NGK PFR7S8EG (06H905601A) w ASO dobierali po winie i nic się nie dzieje odpala na dotyk.
zrobiłem już na nich ponad 10tyś i niema różnicy czy na serii czy po sofcie
By stefdeath -  03 lip 2012, 18:30
 -------
#77046
kostecki pisze:Ja mam u siebie NGK PFR7S8EG (06H905601A) w ASO dobierali po winie i nic się nie dzieje odpala na dotyk.
zrobiłem już na nich ponad 10tyś i niema różnicy czy na serii czy po sofcie
A drgania masz?
By mich_10 -  12 lis 2012, 16:46
 mazowieckie
#86833
Panowie czy ktoś już rozwiązał problem lekkich drgań na postoju mam ten problem na kompie nie wyświetla żadnych błędów , przy wydechu słychać że nie równo pracuję , dodatkowo ciężko odpala jak jest ciepły silnik , AXX 2005r manual świece wymienione na NGK , cewki na akcji serwisowej , przepustnica wyczyszczona zaadaptowana , nowy zawór PCV :roll:
By stefdeath -  12 lis 2012, 17:37
 -------
#86837
na obrotomierzu masz falowanie?
co to znaczy, że ciężko odpala silnik? musisz długo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił czy odpala od razu ale tak niemrawo? jeśli to drugie to spróbuj przytrzymać go ze 2s na zapłonie - aż zgasną kontrolki i zobacz czy wtedy odpala lepiej.
By mich_10 -  12 lis 2012, 18:01
 mazowieckie
#86839
Nie ma falowań na obrotomierzu , zawsze odpalam samochód zimny/ciepły trzymam na zapłonie aż kontrolki zgasną ale spróbowałem i odpaliłem bez trzymania na zapłonie , drgania wyglądaję tak że są lekkie i co jakiś czas jest jedno mocniejsze , co do odpalania nie pali na dotyk , musi zakręcić dłużej rozrusznik , na ciepłym silniku czasami nawet zakręci dłużej , raz czy dwa odpalił jak był ciepły na dotyk