Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
przez Slawek -  
 spoza Polski
#78549
witam. juz doszedlem jak to ma byc ustawione. zostawiam informacje dla tych ktorzy beda to robic w przyszlosci.
1- pasek na znaki a walek osadzony na tym samym kole zebatym bedzie juz automatycznie ustawiony.
2. do ustawienia drugiego walka ( tam gdzie nie ma wariatora) potrzebny jest przyrzad specjalny, jasniej mowiac, na rdzeniu wałków sa wybrania dzieki ktorym mozemy dostac sie do srob trzymajacych cala glowice, miedzy 3 a 4 cylindrze wkladamy przyrzad w srubę i obracamy walkiem zgodnie z ruchem wskazówki zegara, jesli to wybranie dojdzie do tego przyrzadu drugi walek jest juz ustawiony.
3. napinacz. oczywiscie musi byc spiety spinka zeby sie nam nie rozlazil.
4. łancuch. dolna jego czesci musi byc napieta a nie gorna, wtedy zebatka z wariatorem powinna nam dokladnie wskoczyc na swoje miejsce.
5. sruba mocujaca wariator. 20Nm + 1\8 obrotu.

pozdrawiam Sławek
przez oRMOo -  
 -------
#99126
Trochę z innej beczki... aczkolwiek blisko rozrządu...
Czy ktoś z was może mi potwierdzić, albo jakoś to łopatoloicznie wytłumaczyć czy głowica w silniku AXX i BWA to ten sam szajs?
Sprawdzając w ETKA online niby wychodzi, że to te same nr, aczkolwiek na bloku głowicy mojego AXX jest nr 06F103373, a na bloku gościa z allegro niby też AXX ale już 06F103285 (końcówka 285 albo 265 bo nie mógł doczytać w 100%) i do tego wszystkiego jeszcze w ETCE są w ogóle inne numery...
Nie ogarniam tej kuwety :?