Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne zwi膮zane z konstrukcj膮 Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
przez Slawek - 呕贸艂todzi贸b  -  
 spoza Polski
#78549
witam. juz doszedlem jak to ma byc ustawione. zostawiam informacje dla tych ktorzy beda to robic w przyszlosci.
1- pasek na znaki a walek osadzony na tym samym kole zebatym bedzie juz automatycznie ustawiony.
2. do ustawienia drugiego walka ( tam gdzie nie ma wariatora) potrzebny jest przyrzad specjalny, jasniej mowiac, na rdzeniu wa艂k贸w sa wybrania dzieki ktorym mozemy dostac sie do srob trzymajacych cala glowice, miedzy 3 a 4 cylindrze wkladamy przyrzad w srub臋 i obracamy walkiem zgodnie z ruchem wskaz贸wki zegara, jesli to wybranie dojdzie do tego przyrzadu drugi walek jest juz ustawiony.
3. napinacz. oczywiscie musi byc spiety spinka zeby sie nam nie rozlazil.
4. 艂ancuch. dolna jego czesci musi byc napieta a nie gorna, wtedy zebatka z wariatorem powinna nam dokladnie wskoczyc na swoje miejsce.
5. sruba mocujaca wariator. 20Nm + 1\8 obrotu.

pozdrawiam S艂awek
przez stefdeath - Forumowy gadu艂a  -  
 -------
#78553
dlaczego musia艂e艣 ustawia膰 te wa艂ki je艣li mo偶na spyta膰?
przez Slawek - 呕贸艂todzi贸b  -  
 spoza Polski
#78672
poniewaz robie taki silnik od podstaw, pare czesci otrzymalem luzem,
axx nie bedzie siedzial w golfie V. pozdrawiam
przez oRMOo - 呕贸艂todzi贸b  -  
 -------
#99126
Troch臋 z innej beczki... aczkolwiek blisko rozrz膮du...
Czy kto艣 z was mo偶e mi potwierdzi膰, albo jako艣 to 艂opatoloicznie wyt艂umaczy膰 czy g艂owica w silniku AXX i BWA to ten sam szajs?
Sprawdzaj膮c w ETKA online niby wychodzi, 偶e to te same nr, aczkolwiek na bloku g艂owicy mojego AXX jest nr 06F103373, a na bloku go艣cia z allegro niby te偶 AXX ale ju偶 06F103285 (ko艅c贸wka 285 albo 265 bo nie m贸g艂 doczyta膰 w 100%) i do tego wszystkiego jeszcze w ETCE s膮 w og贸le inne numery...
Nie ogarniam tej kuwety :?