Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By antoś -  06 mar 2014, 18:39
 łódzkie
#122723
Nie ma takiej zależności. Będą piszczeć jak są źle zamontowane, albo źle dotarte, albo spalone.
Awatar użytkownika
By cyprianmeister -  06 mar 2014, 19:13
 pomorskie
#122730
Z jednej firmy przeslanka ma z reguly na celu dobranie klocków i tarcz tak do siebie zeby jedno i drugie bylo odpowiedniej twardosci, zeby np za twarde klocki nie niszczyly tarcz. Z tego co wiem.
Awatar użytkownika
By pgmaster -  15 maja 2014, 9:30
 mazowieckie
#131260
Wczoraj bylem na przeglądzie i sila hamowania przednich kół wyszla okolo 3,7kN na kolo. Szukam jakichs informacji czy to duzo czy malo :)
By Bartas -  13 mar 2015, 20:00
 kujawsko-pomorskie
#169877
Jak chcesz miec wiecznie uwalone tarcze w pyle to kupisz ate, chyba ze kupisz ceramiczne a jak chesz lepsze to hawki :)
By Pawliko -  14 mar 2015, 21:57
 zachodniopomorskie
#170016
Moge miec powerdisc po 245zl sztuka plus klocki ate ceramic za 275zl. Dobra cena? Brać czy w tej cenie zloze cos lepszego?
Awatar użytkownika
By rossgt -  14 mar 2015, 22:18
 podkarpackie
#170019
mam pytanie do osób które zmieniały 312mm --> 345mm. Czy osłony można zostawic z 312 i ewentualnie je spasowac, czy koniecznie zamawiac w ASO te pod 345mm??
By golfer_1984 -  14 mar 2015, 22:31
 podkarpackie
#170023
rossgt pisze:mam pytanie do osób które zmieniały 312mm --> 345mm. Czy osłony można zostawic z 312 i ewentualnie je spasowac, czy koniecznie zamawiac w ASO te pod 345mm??
Musisz zmienić, koszt nie duży
Awatar użytkownika
By rossgt -  14 mar 2015, 22:44
 podkarpackie
#170026
golfer_1984 pisze:
rossgt pisze:mam pytanie do osób które zmieniały 312mm --> 345mm. Czy osłony można zostawic z 312 i ewentualnie je spasowac, czy koniecznie zamawiac w ASO te pod 345mm??
Musisz zmienić, koszt nie duży
wiem, tylko u mnie w mieście nie mam ASO a od ręki w okolicznych nigdzie nie ma. No nic trzeba będzie zamówic i uzbroic się najpierw w cierpliwośc a dopiero potem w lepsze hamowanie ;)
By Pawliko -  15 mar 2015, 14:39
 zachodniopomorskie
#170084
Poczytałem trochę i chyba zdecyduję się na Zimmermann Sport + Jurid White Ceramic. Dobry wybór? Jaki do tego płyn kupić, żeby już w ogóle było konkretnie?
By Kopter -  16 mar 2015, 22:29
 małopolskie
#170271
Jeśli chcesz zostać przy DOT4 to zalej ATE SL.6. Jest przystosowany do ESP (rzadszy) oraz ma podwyższony punkt wrzenia (przynajmniej tak mówi mój mechanik, który grzebie przy VAG-ach i leje ten płyn od lat). No i jest to odpowiednik płynu który stosuje Volkswagen.
By Kopter -  17 mar 2015, 20:40
 małopolskie
#170368
Można przejść na DOT 5.1 ale to już płyn bardziej "wyczynowy". Do normalnej, drogowej eksploatacji nie wiem czy jest sens.