Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
Awatar użytkownika
By rossgt -  24 kwie 2015, 22:23
 podkarpackie
#175405
Panowie hamulce 345 od S3 na aucie i wszystko ładnie i pięknie ale okazało się, że uszkodzone mam jedno jarzmo 1K0 615 125 B, a mianowicie zerwane jest ucho do mocowania prowadnicy zacisku. No i potrzebuję na gwałt albo albo dwa gwałty takie jarzmo. Przedzwonione internety i cisza, serwis 860,00zł to delikatnie mówiąc trochę za dużo :wall: .
Stąd prośba potrzebne jarzmo pod 345mm z S3, Golfa R20, R36, Cupry wszystko jedno oby całe. Ktoś coś?
Z góry dzięki za pomoc
By MacMni -  06 maja 2015, 20:00
 dolnośląskie
#177306
Witam , panowie z racji tego iż stałem się szczęśliwym posiadaczem golf V GTi , nadszedł czas na zmianę tarcz i klocków przód. W tej chwili są zamontowane oryginalne VW. Średnio jestem z nich zadowolony . Przeczytałem cały temat ale nikt tak naprawdę nie powiedział co kupić najlepiej i z czego będę zadowolony . Co myślicie o tarczach BLACK DIAMOND COMBI KBD1330C?? jakie klocki do tego ?
By 1 6 D -  07 maja 2015, 9:46
 zachodniopomorskie
#177358
Masz już przeszczepione hamulce z eRki że ten numer podałeś? Co Ci nie pasuje w aktualnych hamulcach?
By MacMni -  08 maja 2015, 12:52
 dolnośląskie
#177515
Nie nie jak narazie seria 312 :) moze zly numer poprostu podalem . Co mi nie pasuje w oryginalnych tarczach i klockach np. to że po kilku mocnych hamowaniach niestety hamulca brak :)
By 1 6 D -  08 maja 2015, 17:16
 zachodniopomorskie
#177533
Płyn hamulcowy masz wymieniany co 2 lata? Zainwestuj w lepszy płyn jeśli nie był zmieniany np Motul RBF600, z tarcz/klocków to możetarcze Textar i klocki Ferodo DS.
Awatar użytkownika
By piotrek-0404 -  31 sie 2015, 14:05
 podlaskie
#190900
Odświeżę trochę temat. Planuje kupić tarcze ATE gładkie i do tego klocki Ferodo DS2500, czy na tył tez montowaliście Ferodo DS2500 czy inne? Jesli inne to co polecicie?
By lewystw -  01 wrz 2015, 9:55
 podkarpackie
#190976
piotrek-0404 pisze:Odświeżę trochę temat. Planuje kupić tarcze ATE gładkie i do tego klocki Ferodo DS2500, czy na tył tez montowaliście Ferodo DS2500 czy inne? Jesli inne to co polecicie?
SIema ja mam u siebie Ferodo Racing DS2500 i jest git :)
Awatar użytkownika
By Pro-choice -  01 wrz 2015, 12:07
 zachodniopomorskie
#190988
DSy do jazdy na co dzień nie bardzo, jeśli auto jest upalane lub jeździ w rajdach to jak najbardziej tak.
Awatar użytkownika
By piotrek-0404 -  02 wrz 2015, 9:24
 podlaskie
#191119
lewystw pisze:SIema ja mam u siebie Ferodo Racing DS2500 i jest git
Na co dzień uzywasz auto? Nie piszczą hamulce? Ogolnie wychodzę z założenia ze lepiej miec dobry klocek i tarcze i miec te hamowanie lepsze przy zwiekszonej mocy, zawsze to jakieś bezpieczeństwo :) Z tyłu jakie masz klocki? Tez Ferodo czy inne?
By lewystw -  02 wrz 2015, 10:00
 podkarpackie
#191123
piotrek-0404 pisze:
lewystw pisze:SIema ja mam u siebie Ferodo Racing DS2500 i jest git
Na co dzień uzywasz auto? Nie piszczą hamulce? Ogolnie wychodzę z założenia ze lepiej miec dobry klocek i tarcze i miec te hamowanie lepsze przy zwiekszonej mocy, zawsze to jakieś bezpieczeństwo :) Z tyłu jakie masz klocki? Tez Ferodo czy inne?
Autem codziennie robie ok 140km , z przodu i z tylu mam ferodo klocki, przy normalniej jezdzie nic nie piszczy , ale jak tak np 4 razy mocno depne np z 200 do 50 to piszcza :D , ale to tylko przy wyscigach :)
Awatar użytkownika
By piotrek-0404 -  02 wrz 2015, 10:52
 podlaskie
#191126
lewystw pisze:Autem codziennie robie ok 140km , z przodu i z tylu mam ferodo klocki, przy normalniej jezdzie nic nie piszczy , ale jak tak np 4 razy mocno depne np z 200 do 50 to piszcza , ale to tylko przy wyscigach
O to mi chodziło, ale na pewno auto hamuje, a nie tak jak na oryginałach zdarzyło mi się przy takich wyścigach dobrze zgotować hamulce :tooth: . Ten sam model Ferodo masz z tyłu co z przodu, czyli DS2500? :-D
By lewystw -  02 wrz 2015, 11:49
 podkarpackie
#191134
piotrek-0404 pisze:
lewystw pisze:Autem codziennie robie ok 140km , z przodu i z tylu mam ferodo klocki, przy normalniej jezdzie nic nie piszczy , ale jak tak np 4 razy mocno depne np z 200 do 50 to piszcza , ale to tylko przy wyscigach
O to mi chodziło, ale na pewno auto hamuje, a nie tak jak na oryginałach zdarzyło mi się przy takich wyścigach dobrze zgotować hamulce :tooth: . Ten sam model Ferodo masz z tyłu co z przodu, czyli DS2500? :-D
Tak ten sam model.
Awatar użytkownika
By michalrx -  09 paź 2015, 11:44
 zachodniopomorskie
#195715
Witam panowie,
nie chciałem zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Przeglądałem wczoraj z ciekawości tarcze do MK5 i w oczy rzuciły mi się te w rozmiarze 345mm. Możecie mi podpowiedzieć jak laikowi co trzeba zmienić oprócz tarcz (i ewentualnie jakie to koszta) żeby przejść właśnie z 312mm na 345mm. Wtedy też zdecydowałbym się na powiększenie tarczy z tyłu (na 310mm).
Od razu uprzedzę pytania - mam w planach zwiększenie mocy więc lepsze hamulce się przydadzą ;)

Pozdrawiam
By golfer_1984 -  09 paź 2015, 13:58
 podkarpackie
#195729
Zaciski, jarzma oslony tarcz, wężyki to przód
Zaciski, jarzma, osłony tarcz to z tyłu.

Zestaw z R32, R20 S3. Koszt kompletu uzależniony od stanu