Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By korzen88 -  01 sty 2013, 14:34
 -------
#89872
Mój GTI ma już ładnych pare latek i przydało by się coś zrobić z wydechem. Chciałbym rozkręcić wydech (rdza jest na całej długości, ale rura jest w miare zdrowa) jakoś go oczyścić i pomalować. W związku z tym mam pytania: Czy ktoś to już robił? Czy są jakieś problemy czy patenty przy rozkręcaniu/skręcaniu wydechu, czy jest coś na co trzeba zwrócić uwagę? Czym najlepiej czyścić, jakąś szczotką drucianą czy flexem z druciakiem? Czym pomalować, farbą żaroodporną czy antykorozyjną w jakiej kolejności?
By stefdeath -  01 sty 2013, 14:48
 -------
#89873
A może to dobra okazja i pretekst do zrobienia sportowego z nierdzewki ;)
By korzen88 -  01 sty 2013, 17:31
 -------
#89881
stefdeath pisze:A może to dobra okazja i pretekst do zrobienia sportowego z nierdzewki ;)
Myślałem nad tym :D ale wydech i program będę inwestował już w erke, w przyszłości mam nadzieje niedalekiej :D
By stefdeath -  03 sty 2013, 0:10
 -------
#89954
nie wszyscy - ja na wiosnę zamieniam gti na rodzinne kombi w dizlu :((((
a wracając do wydechu to customowy zrobiony pod mkV chyba na luzie dałoby radę przełożyć potem do Rki mkVI - podłoga i silnik prawie te same
By antoś -  03 sty 2013, 0:19
 łódzkie
#89955
Wał napędowy, z tyłu haldex, a przede wszystkim inna podłoga bagażnika z miejscem na akumulator. Raczej nie podejdzie. :(

Ja bym olał ten rdzewiejący wydech, to tylko wierzchnia warstwa, a pod autem i tak się nie siedzi. ;))