#8602
W 2008 roku w wiêkszo¶ci modeli VW bêdzie montowana nowa wersja silnika 2.0 TFSI. Moc i moment ta sama, ale dostêpna w szerszym zakresie obrotów (ten sam silnik co w Tiguanie). Zmian mechanicznych jest bardzo du¿o, m.in.:
a) inny dolot powietrza
b) ³añcuch zamiast paska rozrz±du
c) nowa pompa oleju
d) pompa paliwa teraz bêdzie "napêdzana" wa³kiem wydechowym (jest to chyba najwa¿niejsza zmiana, naprawiaj±ca b³±d konstrukcyjny obecnych wersji 2.0 TFSI).
Tak szybka kompletna przebudowa tego silnika jest dowodem na to, ¿e obecnie posiada on wiele niedoróbek. Je¿eli kto¶ chce nabyæ nowe GTI warto siê wstrzymaæ, a¿ nowe wersje dotr± do Polski. Dziwne jest oznaczenie tego silnika - TSI co bêdzie siê kojarzyæ z 1.4 Twin Turbo.
a) inny dolot powietrza
b) ³añcuch zamiast paska rozrz±du
c) nowa pompa oleju
d) pompa paliwa teraz bêdzie "napêdzana" wa³kiem wydechowym (jest to chyba najwa¿niejsza zmiana, naprawiaj±ca b³±d konstrukcyjny obecnych wersji 2.0 TFSI).
Tak szybka kompletna przebudowa tego silnika jest dowodem na to, ¿e obecnie posiada on wiele niedoróbek. Je¿eli kto¶ chce nabyæ nowe GTI warto siê wstrzymaæ, a¿ nowe wersje dotr± do Polski. Dziwne jest oznaczenie tego silnika - TSI co bêdzie siê kojarzyæ z 1.4 Twin Turbo.
Golf VI GTI DSG DCC/E91 335i AT Actice Steering