Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
Awatar użytkownika
By krz_p -  24 sty 2013, 11:27
 wielkopolskie
#91198
wolne obroty to 830-840 z włączoną klimą
bez klimy 750-760
i ani drgną,nie ma absolutnie żadnych wahań obrotów
po odpaleniu jedynie mam 1200 i dość szybko spadają

po wymianie PCV najnowszy, nie dało się uspokoić wolnych obrotów, skakały nawet do 2000
dlatego nawet nie wyjechałem z nim z warsztatu (ASO)
By korzen88 -  30 sty 2013, 15:46
 -------
#91617
rene pisze:Cześć kolego.
Udało się coś wskurać z tymi obrotami czy dalej tak Ci wariuje?
Dalej wariuje i z tygodnia na tydzień wydaje mi się że wariuje coraz bardziej. Byłem dziś u znajomego mechanika i polecił mi poczekać aż coś się popsuje do końca. Do aso nie jade bo juz w tym miesiącu zostawiłem tam 1000zł, a bez wyraźnego błędu na komputerze magicy za dużo nie pomogą, a nie stać mnie na wymienianie częśći na "oko". Jak padnie DV to będzię wiadomo bo mi zostanie ok 150koni z 200 jak pcv to chyba podobnie. Prawdopodobnie to któryś z tych dwóch zaworków się sypie.

p.s. a powiedzcie mi czy ten blow off forge'a który mam to jest tylko podkładka pod zawór DV czy to jest zamiast DV? Od spodu auta jak się popatrzy to dobrze widać w okolicy turbo taki srebrny pierścień z napisem FORGE :lol:

rene, a u Ciebie po wymianie zaworu pcv już obroty nie wariują czy dalej tak samo?
Ostatnio zmieniony 30 sty 2013, 16:38 przez korzen88, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Tadek -  30 sty 2013, 18:28
 zachodniopomorskie
#91634
korzen88 pisze:
czesiek pisze:Podkladka, ktora wywal najlepiej.
No właśnie się przymierzam bo może przez tą podkładke łapie lewe powietrze.
dziwie sie że jeszcze tego nie zdemontowałeś jak masz problemu po założeniu. jaki masz zawór DV z jaką literką na końcu??
By korzen88 -  30 sty 2013, 20:06
 -------
#91644
Tadek pisze:
korzen88 pisze:
czesiek pisze:Podkladka, ktora wywal najlepiej.
No właśnie się przymierzam bo może przez tą podkładke łapie lewe powietrze.
dziwie sie że jeszcze tego nie zdemontowałeś jak masz problemu po założeniu. jaki masz zawór DV z jaką literką na końcu??
Ja tej podkładki pod zawór nie zakładałem tylko już była, normalnie jeżdze z nią 4 lata 60tys. km i żadnych problemów, tylko mówie że może ta podkładka się popsuła i gdzieś tam łapie lewe powietrze. Jaki dokładnie zawór DV mam to nie wiem, silnik AXX 2005 rok manual. Sam niestety tego nie zdemontuje, bo tak dobrze nie ogarniam.
Antoś, tysiaka w aso to wydałem na oba termostaty bo mi się nie dogrzewał :D
Z tego co przestudiowałem temat to raczej bym stawiał na PCV, bo jak kolega miał DV walniętą to nie miał mocy w górnych obrotach i małe doładowanie.
Sprawa jest jeszcze tego typu że mój akumulator już jest na totalnym wyczerpaniu (8lat pracy) i koleżka mechanik powiedział że może silnik wchodzi na wyższe obroty żeby go podładować.
By rene -  30 sty 2013, 21:54
 -------
#91670
Powiem tak, a właściwie wklikam na klawiaturze.
Po wymianie PCV u mnie obroty się ustabilizowały na tydzień czasu, potem powoli zaczeły falować aż po dwóch tygodni wszystko wróciło do poprzedniego stanu czyli do 1250 ob. Dodatkowy plus, cały czas pojawiający się błąd p2187. Zabrałem się do PCV myśląc że może uszczelka przy nim puszcza. Po 45 minutach skakania padło na te plastikowe rurki, które na moje oko za nowości już powinny być wymienione bo wołają o pomstę do nieba "planowane postarzanie produktu". Włożyłem ofiarę w zbiornik z wodą, zatkałem jedną stronę i "dmuchnąłem"(bez skojarzeń) w drugą iiiii pełno bąbelków. Więc na szybko pęłną amatorszczyzną zakleiłem to specjalną taśmą z czyms jak plastelina. Po odpaleniu, jeździe próbnej i wielu parkingach ani razu nie zauważyłem problemu z obrotami. Jednak wieczorem gdzieś taśma puściła i dalej to samo. W bagażniku już leży 1.5 metra gumowej olejoodpornej rurki, która zajmie prawidłowe miejsce.
By korzen88 -  30 sty 2013, 22:05
 -------
#91672
rene pisze:Powiem tak, a właściwie wklikam na klawiaturze.
Po wymianie PCV u mnie obroty się ustabilizowały na tydzień czasu, potem powoli zaczeły falować aż po dwóch tygodni wszystko wróciło do poprzedniego stanu czyli do 1250 ob. Dodatkowy plus, cały czas pojawiający się błąd p2187. Zabrałem się do PCV myśląc że może uszczelka przy nim puszcza. Po 45 minutach skakania padło na te plastikowe rurki, które na moje oko za nowości już powinny być wymienione bo wołają o pomstę do nieba "planowane postarzanie produktu". Włożyłem ofiarę w zbiornik z wodą, zatkałem jedną stronę i "dmuchnąłem"(bez skojarzeń) w drugą iiiii pełno bąbelków. Więc na szybko pęłną amatorszczyzną zakleiłem to specjalną taśmą z czyms jak plastelina. Po odpaleniu, jeździe próbnej i wielu parkingach ani razu nie zauważyłem problemu z obrotami. Jednak wieczorem gdzieś taśma puściła i dalej to samo. W bagażniku już leży 1.5 metra gumowej olejoodpornej rurki, która zajmie prawidłowe miejsce.
No to już raczej wiadomo gdzie pies pogrzebany. Jak wymienisz rurki to daj znać czy problem całkowicie zniknął i :D
Możesz też napisać która to rurka i jak się do niej dostać. To se dmuchnę i zobacze :lol:
Ten błąd dotyczy nieszczelnuch rurek tak?