#91704
co do rurek to może być właściwy trop
co do forge to nie da rady tego popsuć jak byś to miał w ręku to byś wiedział o co chodzi, jak coś to prędzej DV by poszło i to ta wadliwa stara wersja z gumką bo najnowszy DV z plastikami jest większy i nie pasuje do forge. wymiana DV wywalenie forge 23 min leżąc na glebie paląc fajkę i pijać piwokorzen88 pisze:Ja tej podkładki pod zawór nie zakładałem tylko już była, normalnie jeżdze z nią 4 lata 60tys. km i żadnych problemów, tylko mówie że może ta podkładka się popsuła i gdzieś tam łapie lewe powietrze. Jaki dokładnie zawór DV mam to nie wiem, silnik AXX 2005 rok manual. Sam niestety tego nie zdemontuje, bo tak dobrze nie ogarniam.Tadek pisze:dziwie sie że jeszcze tego nie zdemontowałeś jak masz problemu po założeniu. jaki masz zawór DV z jaką literką na końcu??korzen88 pisze: No właśnie się przymierzam bo może przez tą podkładke łapie lewe powietrze.
Antoś, tysiaka w aso to wydałem na oba termostaty bo mi się nie dogrzewał
Z tego co przestudiowałem temat to raczej bym stawiał na PCV, bo jak kolega miał DV walniętą to nie miał mocy w górnych obrotach i małe doładowanie.
Sprawa jest jeszcze tego typu że mój akumulator już jest na totalnym wyczerpaniu (8lat pracy) i koleżka mechanik powiedział że może silnik wchodzi na wyższe obroty żeby go podładować.
co do rurek to może być właściwy trop