Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By korzen88 -  20 sty 2013, 20:34
 -------
#91031
http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=2 ... ilit=faluj" onclick="window.open(this.href);return false;ące+obroty

Wrzucam tutaj ten wątek bo mam identyczny problem jak kolega. Obroty powinny być na poziomie 800obr./min. na rozgrzanym silniku a często są na 1200obr. Jak dodam gazu to na sekunde spadają do normalnego stanu a potem znowu 1000-1200obr.
Dodam że problem się pojawia tylko na ciepłym silniku. Do aso narazie nie jade. Tak to wygląda: http://www.youtube.com/watch?v=L7s-3pja ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false; koło 8s. dodaje gazu spada na 800, a potem znowu 1200obr.
Ma ktoś pomysł co może być nie tak?
By KriSSo -  20 sty 2013, 20:55
 zachodniopomorskie
#91034
Czy tak jest zawsze, czy tylko czasem? Czytałem gdzieś, że przy większym zapotrzebowaniu na prąd,np światła, muza, grzanie bo mróz, alternator nie daje rady i sterownik podnosi obroty, by zniwelować straty, pomimo że silnik ciepły. Nie wiem, czy to prawda. Czasami też tak mam, szczególnie gdy chodzi webasto.
By korzen88 -  20 sty 2013, 21:00
 -------
#91035
KriSSo pisze:Czy tak jest zawsze, czy tylko czasem?
Od czasu do czasu ale nie ma to nic wspólnego z zapotrzebowaniem na prąd bo ten problem występuje też jak wyłącze klime, radio i światła.
By Illu -  20 sty 2013, 22:03
 mazowieckie
#91038
Miałem taki sam problem w swoim GTI po wsadzeniu Blow off forge z tym że u nie obtoty po dodaniu gazu i puszczeniu spadały tak ok 400-500 obrotów i wracały, jak jechałem to czasem delikatnie szarpało. Z tego co słychać z filmiku to masz zawór upustowy, ja go wymontowałem i wróciłem do standardowego DV i problem znikł. jeśli masz auto w DSG to zawór bloof off jest nieporozumieniem :)
By rene -  21 sty 2013, 20:26
 -------
#91072
Miałem to samo z dsg na rozgrzanym silniku. Wymienilem DV i PCV. Pomogło. Czasem zauważam że potrafi podejść do 900 na chwile ale potem spada. Mam jeszcze u mnie jakieś lewe powietrze wiec dlatego czasami może mieć ten mały skok.
By korzen88 -  21 sty 2013, 22:45
 -------
#91087
rene pisze:Miałem to samo z dsg na rozgrzanym silniku. Wymienilem DV i PCV. Pomogło. Czasem zauważam że potrafi podejść do 900 na chwile ale potem spada. Mam jeszcze u mnie jakieś lewe powietrze wiec dlatego czasami może mieć ten mały skok.
900 to normalka jak klima chodzi mocno i inne ekstrasy, ważne żeby na ciepłym wyżej nie chodziło. Ja mam manuala i nawet czasem mi chodzi na 1300!! :shock: :shock: Czekam aż coś więcej będzie wiadomo, jakieś błędy, spadek mocy inne objawy, bo narazie to wróżenie z fusów.
By antoś -  22 sty 2013, 15:22
 łódzkie
#91110
PCV możesz sobie z kimś podmienić. Pamiętaj, że są różne rodzaje PCV, mimo iż wyglądają tak samo i da się je zamiennie założyć. Ja miałem uszkodzone PCV u siebie, potem założone inne nowe, ale złego rodzaju i objawy były takie same jak u Ciebie.
By rene -  22 sty 2013, 20:03
 -------
#91123
Dodam tylko że przed wymianą PCV, wywaliłem przepustnice i całą wyczyściłem. Nie była mocno przybrudzona. Następnie adaptacja i zmian było brak. Wiadomo każdy silnik inny zawsze może być inaczej. Pamiętam że przy wyciągnięciu bagnetu przy pracy to zaczeło rzucać silnikiem i był bardzo nie spokojny. Na wymienionym PCV tego nie robi.
By korzen88 -  22 sty 2013, 21:46
 -------
#91130
Właśnie coś moj tak jakoś niespokojnie ostatnio chodzi, troche jakby się za bardzo trzęsł, szczególnie na zimnym. Nawet niewiedziałem że można bagnet wyciągać na włączonym silniku :D