Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By kuba94 -  13 lut 2013, 7:58
 pomorskie
#92494
czesiek pisze:Bkc to diesel i ciekła zapewne ropa, wiec co tu porownywac.
Co za różnica czy to ciekł olej czy benzyna ? Jakaś inna technika wymiany uszczelniacza ? czy w ropniaku może sobie wyciekać bo ten model tak mam czy jak? Według mnie, jak cieknie to w każdym silniku trzeba wyeliminować wyciek chyba że się mylę
By czesiek -  13 lut 2013, 8:47
 dolnośląskie
#92500
Tak w dieslu cieknie dosc czesto i nie przez uszczelke tylko przez dekiel, pompy ate maja to w standardzie. Poza tym jaki olej cieknie w benzynie z pompy vacuum?
By kuba94 -  13 lut 2013, 11:35
 pomorskie
#92513
mettenos pisze:
czesiek pisze:Bkc to diesel i ciekła zapewne ropa, wiec co tu porownywac.
pompa jest pompa, co za różnica, i tu i tu jest nieszczelność
I chyba wszystko w tym temacie napisał ,, mettenos "
By szwajcar -  13 lut 2013, 13:02
 świętokrzyskie
#92516
rene pisze:Jakie miałeś objawy?
Poprostu zauważyłeś wyciek czy może obroty szalały?
By szwajcar -  13 lut 2013, 13:06
 świętokrzyskie
#92517
Obroty są w porządku,wyciek oleju jest z okolic pompy,mokra skrzynia biegów.
By szwajcar -  13 lut 2013, 15:44
 świętokrzyskie
#92525
http://moto.allegro.pl/vacum-vacu-pompa ... 32538.html" onclick="window.open(this.href);return false; tak wygląda sama pompa w 2.tfsihttp://moto.allegro.pl/vw-golf-v-vi-plus-jetta-pompa-paliwa-2-0-tfsi-fsi-i2988299379.html" onclick="window.open(this.href);return false; tu razem obudową która jest przykręcona do głowicy.Czy miał ktoś problem z nieszczelnością tych części w 2.0tfsi?