Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
Awatar użytkownika
By Soad7 -  04 kwie 2016, 21:34
 wielkopolskie
#223046
Ogólnie to tarcza byla troche za gruba i nie ułożyła sie osiowo w zacisku, musiałem troszkę zmodyfikować klocki zewnętrzne które tarły i teraz wszystko bangla.
Najlepszym rozwiązaniem jest stoczenie tarcz ale na to nie miałem czasu, zeszlifowałem lekko odbojniki na klockach i teraz chowają sie głębiej.
Awatar użytkownika
By Bekuś -  05 kwie 2016, 22:55
 pomorskie
#223256
Czyli przy montażu 6 tłoków potrzeba:
- zacisków
- klocki pod 6 tłok (ma ktoś może jakiś model sprawdzony ?)
- tarcza np. 345mm z ML
- przewody (?)
- śruby do zacisku

no i tarczę stoczyć łącznie ~4mm.
Chcę ogarnąć wszystko za jednym zamachem przy montażu gwintu stąd to pytanie.
Koło prawdopodobnie BBS CH 18" - na zimie jest 18" i pewnie to będzie mega problem... .
By Bartas -  05 kwie 2016, 22:59
 kujawsko-pomorskie
#223258
Bekuś pisze:Czyli przy montażu 6 tłoków potrzeba:
- zacisków
- klocki pod 6 tłok (ma ktoś może jakiś model sprawdzony ?)
- tarcza np. 345mm z ML
- przewody (?)
- śruby do zacisku

no i tarczę stoczyć łącznie ~4mm.
Chcę ogarnąć wszystko za jednym zamachem przy montażu gwintu stąd to pytanie.
Koło prawdopodobnie BBS CH 18" - na zimie jest 18" i pewnie to będzie mega problem... .
Panowie na moje zjchanie tarczy to sredni wybór ..... lepiej klocki zjechać mniej tarczy to gorsze odprowadzanie ciepla a po co montować wieksze heble jak slabo cieplo oddajo ? :silence:
Awatar użytkownika
By $iemi -  06 kwie 2016, 11:12
 mazowieckie
#223316
Bekuś pisze:Czyli przy montażu 6 tłoków potrzeba:
- zacisków
- klocki pod 6 tłok (ma ktoś może jakiś model sprawdzony ?)
- tarcza np. 345mm z ML
- przewody (?)
- śruby do zacisku

no i tarczę stoczyć łącznie ~4mm.
Chcę ogarnąć wszystko za jednym zamachem przy montażu gwintu stąd to pytanie.
Koło prawdopodobnie BBS CH 18" - na zimie jest 18" i pewnie to będzie mega problem... .
Przewodów nie musisz zmieniać ale warto to zrobić prazy tak radykalnej zmianie hebli
Awatar użytkownika
By $iemi -  06 kwie 2016, 12:48
 mazowieckie
#223323
Bekuś pisze:Ale tarcze stoczysz dokladniej niż klocek zeszlifujesz
Dokładnie jak piszesz. Tokarz elegancko stoczył. Nie ma żadnego bicia i nic złego się nie dzieje koszt za 2 sztuki 50 zł
Awatar użytkownika
By glodek -  06 kwie 2016, 14:44
 wielkopolskie
#223337
Tylko ze klocek z czasem się "ułoży" sam a tarcza (jak weźmie się za nią pseudo spec) już nie ..

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By $iemi -  06 kwie 2016, 19:57
 mazowieckie
#223382
Z ciekawostek mogę dodać że mam po złożeniu i odpowietrzeniu klocki strasznie piszczaly jeździłem tak jakieś 6 miesięcy inna prawdę aż wstyd był hamulce kozak brembo a pisk jak w trabancie ;) i przy wymianie pompy znów odpowoetrzone zostały i nagle cicho jak makiem zasial :)
Awatar użytkownika
By Soad7 -  06 kwie 2016, 20:24
 wielkopolskie
#223394
Bekuś pisze:Czyli przy montażu 6 tłoków potrzeba:
- zacisków
- klocki pod 6 tłok (ma ktoś może jakiś model sprawdzony ?)
- tarcza np. 345mm z ML
- przewody (?)
- śruby do zacisku
Zalezy jaki zaciski kupisz jak 18z to tarcza 350 z MLa a jak 17z to 330 z MLa.
Co do klocków to jest duża rozbieżność, na allegro od 100zl do 900zl za 4 klocki.
Nie wszystkie maja w zestawie czujniki zuzycia klocków.
Do zestawu musisz jeszcze doliczyć pierscienie na piaste bo otwór tarczy w mietku jest wiekszy.
Minimum 0,5 litra płynu hamulcowego, bezpieczniej 1 litr, mi weszło 0,55 litra podczas odpowietrzania.
Gdzies wyczytalem ze warto dac przewody jeśli sie nie wymieni pompy na mocniejszą. Koszt na przód 220zł firmy Hel. Komplet przód plus tył 370zł.
Awatar użytkownika
By krz_p -  07 kwie 2016, 19:40
 wielkopolskie
#223555
Bekuś pisze:
no i tarczę stoczyć łącznie ~4mm.
4mm to trochę dużo, można zejść do minimalnej grubości tarczy i d.pa
Awatar użytkownika
By $iemi -  07 kwie 2016, 21:53
 mazowieckie
#223573
krz_p pisze:
Bekuś pisze:
no i tarczę stoczyć łącznie ~4mm.
4mm to trochę dużo, można zejść do minimalnej grubości tarczy i d.pa
Tarcze są wentylowane czyli jakby dwie tarcze połączone łącznikami. Ścięcie każdej o 2 mm nienrobic większej różnicy zostaje bardzo dużo
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7