#223612
Wartość minimalną sobie znajdę - pracuje w serwisie MB więc to nie problem
jesteś w dużym błędzie, te 4 mm to zdejmiesz 3/4 z grubości pomiędzy maksem a dopuszczalnym minimum$iemi pisze:Tarcze są wentylowane czyli jakby dwie tarcze połączone łącznikami. Ścięcie każdej o 2 mm nienrobic większej różnicy zostaje bardzo dużokrz_p pisze:4mm to trochę dużo, można zejść do minimalnej grubości tarczy i d.paBekuś pisze:
no i tarczę stoczyć łącznie ~4mm.
krz_p pisze:jesteś w dużym błędzie, te 4 mm to zdejmiesz 3/4 z grubości pomiędzy maksem a dopuszczalnym minimum$iemi pisze:Tarcze są wentylowane czyli jakby dwie tarcze połączone łącznikami. Ścięcie każdej o 2 mm nienrobic większej różnicy zostaje bardzo dużokrz_p pisze:
4mm to trochę dużo, można zejść do minimalnej grubości tarczy i d.pa
nie jeździ się do starcia tarczy do zera
Powinny podejść bez adapterów nie wiem jaka zwrotnice ma gti i jakie et tarczy. przykręcasz zaciski bez problemu jedynie et tarczy może się nie zgadzać co jest do obejścia.miszkie pisze:Panowie czyli pod zacisk ZR18 z Porsche potrzeba jakieś adaptery czy przykreca sie go w seryjne miejsce zacisku z GTI? Jeżeli tak to czy są dostępne gdzieś takie adaptery i śruby do zacisków?
Tarcze jaką mają mieć wysokość 54,5mm?
Czy ta tarcza się nada? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6263099402
Niestety nie pomogę. Ja montowalem zwrotnice z s3 i musiałem frezowanie zacisk i zwrotnice zarówno.miszkie pisze:no właśnie znalazłem tarcze z MLa wysokością 54,5mm i 64,5mm i nie wiem które ludzie stosują?
Zaciski tarcza śruby do zaciwkow ewentualnie osłony większegolfer_1984 pisze:Ma ktoś kompletne info co trzeba do założenia 18ZR do MK5 GTI
Ja mam zamienniki fabrycznych takie same dlugosci tylko że w oplociegolfer_1984 pisze:Wie ktoś jaka długość przewodów w stalowym oplocie ma być?