Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
Awatar użytkownika
By krz_p -  15 mar 2014, 15:46
 wielkopolskie
#123858
potrzebujesz jeszcze jarzma

jesteś pewien, że chcesz wszystko w ASO kupić? :D

taką listę kiedyś znalazłem:

LH CALIPER 1K0615123K

RH CALIPER 1K0615124K

CARRIER 1K0615125G szt. 2

RETAINING SPRING 4F0615269 szt. 2

PAD SET 1K0698151B

BRAKE DISC (345x30mm) 1K0615301M szt. 2

LH SHIELD 1K0615311C

RH SHIELD 1K0615312C

FLEXI HOSE 1K0611701N szt. 2

BOLT N10647602 szt. 4

SCREW N90948802 szt. 4

SCREW N91073301 szt. 6

BRACKET 1K0611841A

BRACKET 1K0611842A

SCREW N90718601 szt. 2

PIPE 1K0611763A

PIPE 1K0611764A

CLIP 191611715 szt. 2
By golfer_1984 -  15 mar 2014, 17:47
 podkarpackie
#123867
krz_p pisze:potrzebujesz jeszcze jarzma

jesteś pewien, że chcesz wszystko w ASO kupić? :D

taką listę kiedyś znalazłem:

LH CALIPER 1K0615123K

RH CALIPER 1K0615124K

CARRIER 1K0615125G szt. 2

RETAINING SPRING 4F0615269 szt. 2

PAD SET 1K0698151B

BRAKE DISC (345x30mm) 1K0615301M szt. 2

LH SHIELD 1K0615311C

RH SHIELD 1K0615312C

FLEXI HOSE 1K0611701N szt. 2

BOLT N10647602 szt. 4

SCREW N90948802 szt. 4

SCREW N91073301 szt. 6

BRACKET 1K0611841A

BRACKET 1K0611842A

SCREW N90718601 szt. 2

PIPE 1K0611763A

PIPE 1K0611764A

CLIP 191611715 szt. 2

źle mnie zrozumiałeś, jak już się ma zaciski, jarzma, klocki i tarcze to czy tylko osłony i wężyki do podłączenia czy coś jeszcze?? :tooth:
Awatar użytkownika
By $iemi -  15 lis 2015, 17:44
 mazowieckie
#200661
Bartuś pisze:Przy montażu hamulców z TT RS, potrzebne jest coś poza samymi zaciskami i tarczami? Jakieś adaptery, osłony, przewody?
Z tego co się orientuje przewody możesz zostawić nie trzeba ich wymieniać. Reszta nie wiem
Awatar użytkownika
By Soad7 -  03 kwie 2016, 14:12
 wielkopolskie
#222823
Wczoraj zamontowałem zaciski Brembo i mam maly problem.
Tarcza jest dosc cisano spasowana z klockami i klocek wewnętrzny cały czas przylega do tarczy co powoduje hamowanie podczas jazdy.
Jak nie ma koła założonego to tarcze można obrócić ręką, jak przykręcę koło to ciężko obrócić kołem.
By Bartas -  03 kwie 2016, 15:11
 kujawsko-pomorskie
#222836
Soad7 pisze:W obu kołach.
Zastanawiam sie czy zeszlifowanie kilku mm z klocków cos pomoze
A jak miałes tłoczki na maks wcisniete to ciezko bylo wcisnać klocki ? Moze faktycznie są za duze nasmarowales prowadnice ?
By Bartas -  03 kwie 2016, 16:16
 kujawsko-pomorskie
#222845
Soad7 pisze:Żeby była jasnosc to mam takie hamulce
Obrazek
Tloczki wcisniete, zaciski malowane proszkowo, klocki dedykowane do tego zacisku.
A zobacz z załozonym kolem jednak nie dokreconym na maxa, ciekawy jestem czy bedzie to samo :wacko:

Jak będzie ok, to miedzy piaste a zacisk daj podkładke powiedzmy 1-2 mm, obstawiam takie coś: masz nowa tarcze i klocki dopasowane do zacisku tak jak powiedziałes, ale piasta nie jest od tego auta i moze być cieńsza w momecie w ktorym dokrecasz kolo dociska się tarcza do piasty i blokuje sie na zacisku wewnętrznym, jesli po podłozeniu podkladki (klocek odejdzie od tarczy) bedzie ok to musisz "zjechac" klocek kilka mm i powinno być ok.
Awatar użytkownika
By $iemi -  04 kwie 2016, 8:01
 mazowieckie
#222933
Soad7 przypomniałem sobie ze przynajmniej u mnie tarcza od Mercedesa i bylem z nią u tokarza celem ścięcia po 2 mm na każdą stronę. Robiłem to aby oddalić ja od osłony ale może i od razu uniknąłem problemu z klockami.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7