Volkswagen Golf MK5

Tematy techniczne związane z konstrukcją Golfa GTI (Pirelli, Edition30) oraz R32
By slater11 -  07 sty 2014, 15:00
 łódzkie
#114822
Witam postanowiłem założyć nowy wątek mianowicie co sądzicie o dołożeniu Podtlenku powiedzmy do juz zmodyfikowanego golfa ktory legitymuje sie mocą w granicach 300Hp ?? Moje pytanie głównie jest takie czy juz ktos w PL zakladal ??jak te silniki to znoszą bo w sieci niestety nie znalazłem żadnego projektu golfa GTI z podtlenkiem.Odrazu napisze ze nie mam tu na myśli strzalu +200 bo takiego pewnie seryjny silnik by nie przy joł :) ale powiedzmy takie +75+ 100 oczywiscie progresywnie :)
By stefdeath -  07 sty 2014, 15:45
 -------
#114824
Nie wiem ile kosztuje taka instalacja ale golfa możesz spokojnie pomodzić do tych 350Km na k04. A i pod 430KM się da np. u CSów na turbince z twinscrollem.
Koszta pewnie spore ale może lepiej mieć tą moc non stop pod nogą. No chyba, że potrzebujesz dodatkowego powera tylko do wyścigów na ćwiarę.
By slater11 -  07 sty 2014, 16:08
 łódzkie
#114830
Na tą chwilę jest 330hp i jest to moc wystarczająca do miasta, pisząc o NX mialem na myśli 1/4 jest to o tyle fajne ze mozna progresywnie ustawic podawana moc i myśle ze bedzie to dużo tańsza opcja niz walka o te 430hp (wymieniajac mechanike)
Osobiscie miałem NX w poprzednim aucie jakim byl wolnossak peugeot 206 gti i bylem zadowolony :) no moze do momentu jak przesadzilem z dyszami :P
Widze ze Cs czasami sie wypowiada w roznych wątkach to moze i tu sie wypowie kiedys :) bedzie dla potomnych
Ostatnio zmieniony 07 sty 2014, 16:18 przez slater11, łącznie zmieniany 1 raz.
By slater11 -  07 sty 2014, 16:23
 łódzkie
#114837
własnie tego chcialem sie dowiedzieć Paliwo to raczej nie problem, ale dobrze wiedzieć co jest słabym ogniwem w silniku.Użytkownik Freestyler rozumiem ze ma swoj temat w kartotece ?? zaraz poszukam jak niema to moze masz jakis namiar na niego co by powiedzial/napisal co za instalacje miał przede wszystkim i jak nitro podawane , bo równie dobrze mógł walic +100 bez progresu co jest hardcorem :P
By stefdeath -  07 sty 2014, 16:50
 -------
#114843
slater11 pisze:własnie tego chcialem sie dowiedzieć Paliwo to raczej nie problem, ale dobrze wiedzieć co jest słabym ogniwem w silniku.Użytkownik Freestyler rozumiem ze ma swoj temat w kartotece ?? zaraz poszukam jak niema to moze masz jakis namiar na niego co by powiedzial/napisal co za instalacje miał przede wszystkim i jak nitro podawane , bo równie dobrze mógł walic +100 bez progresu co jest hardcorem :P
freestyler zakładał to w pomodzonej octavii 1.8 TSI :
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=100913" onclick="window.open(this.href);return false;.
By slater11 -  07 sty 2014, 17:08
 łódzkie
#114844
aaa Skoda znana :) Piękna i do tego mocna ale nitro bylo w 1,8 Stopił sie tłok podajże Przy bardzo dużym strzale nie Pisał jakim ale sadze ze niebylo to +75 :) po swapie z tego co wiem nitro odłączone napisze do niego moze cos ciekawego powie.
By slater11 -  07 sty 2014, 21:10
 łódzkie
#114877
dowiedzialem sie tyle z skoda teraz ma 2.0 Ale TSI nitro ma podlaczone ale tylko na +35 poprzedni silnik 1,8t polecial przy stszale +75 stopilo tlok ;(
ciekawe co Cs powie o tym Nx jesli chodzi o silnik 2.0 FSI
By Slawek -  08 sty 2014, 10:04
 spoza Polski
#114913
myślę, że turbo też nie wytrzyma jeśli topi tłok:) moim zdaniem te silniki się do tego nie nadają, lepsza byłaby jakaś v8 od audi lub merca. do tego konstrukcja tfsi czy nawet tsi... to nie są niestety strasznie odporne jednostki...