Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
przez bionikl -  15 kwie 2018, 12:44
 艣l膮skie
#263992
Temat w zasadzie banalny ,ale nie uda艂o mi si臋 znale藕膰 w ca艂ym necie informacji na ten temat.
Niedawno zatar艂o mi si臋 艂o偶ysko w tej to rolce co poskutkowa艂o stopieniem si臋 plastiku rolki i spadni臋ciem paska w trasie. W zasadzie bez symptom贸w ostrzegawczych. Na pasku jak wiadomo jest pompa wody wi臋c jecha膰 si臋 nie da艂o - laweta 300 PLN- 贸w :wacko: .
W zasadzie wystarczy艂o by wymieni膰 rolk臋 napinacza za 45 zeta , ale wymieni艂em obie rolki i pasek za 170 zeta. Tu rodzi si臋 pytanie, jaki gwint ma 艣ruba w rolce napinacza. Napina si臋 kluczem 16 "w prawo" wi臋c gwint by膰 mo偶e jest lewy ....
I oto pow贸d ca艂ego tematu - owszem jest LEWY. W rolce prowadz膮cej jest oczywi艣cie zwyczajny prawy.
Je偶eli kto艣 zna interwa艂y wymiany tych element贸w to mo偶e si臋 podzieli.