naczelnyx pisze:Panowie, miałem podobny problem, a właściwie ciagle go mam. Na początku wariowały obroty, potem potrafił gasnąć po dojeździe do skrzyżowania, pózniej zaczęły sie szarpanie i dławienie. Fachowiec wymienił cewkę, podobno była walnięta, przy okazji zmieniłem świece. Wydawało sie ze wszystko było w porządku, ale po 2 tygodniach znowu sie dławi. Możliwe że kolejna cewka poszła? Trzeba od razu wymienić wszystkie cewki? Co z przewodami zapłonowymi? I czy jak jest walnięta cewka to komputer pokazuje jakiś błąd? Będę wdzięczny za odpowiedz. "X"
Miedzy moją pierwsza a drugą cewką było ok.1000 km i 3 tygodnie jakos tak.
Wymień pozostałem i miej to z głowy. Stare zamień, zabierz, bo gdy za pare lat siadzie nowa to podmienisz na trasie i dojedziesz do domu.
Komputer pokazuje błąd - czasem świeci się chceck, u mnie migał, świecił i gasł...ale błąd Wypadanie zapłobnu na cylindrze nr X był w komputerze,.