Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
Awatar użytkownika
By TIMMY -  09 paź 2014, 10:00
 mazowieckie
#145735
Adamson pisze:W mojej stopce jest dokładny raport spalania Varianta z BSE (z tankowania pod korek).
Benzyna, bez gazu...
Witam!
Też mam Varianta z BSE i moje spalanie jest niemal identyczne z Twoim.
Jazda miejsko - podmiejska 8,2 - 8,3l (z klimą od 0,5 - 1l więcej)
Jak dla mnie spalanie jest do przyjęcia bo samochód nie generuje jak na razie żadnych innych kosztów. :cool:
Spalanie na biegu jałowym 0,7l a jazda na autostradzie z pedałem w podłodze (~200km/h) 17l :tooth:
By Mr. D. -  20 cze 2016, 22:39
 podkarpackie
#231922
Witam.

Mam pytanie do użytkowników tej konkretnej wersji silnikowej wraz z instalacją LPG. Sam przymierzam się do montażu (wiem że bardzo dużo zależy od serwisu który to zakłada) ale czytałem na jednym z serwisów, iż o ile 1.6 MPI to silnik stworzony do gazu, to sama wersja BSE już nie.

Poniżej cytat:
Szukając auta z myślą o instalacji gazowej zwróćcie uwagę na kod silnika. Chcąc inwestować w LPG lepiej omijajcie te z kodem silnika BSE. Jednostki te mają "słabszą" pochodzącą z meksykańskiej fabryki głowicę, która na gazie dość szybko się poddaje. 1,6 l MPI z taką głowicą sklasyfikowany został na liście firmy PRINS (renomowanego producenta instalacji gazowych), jako motor sprawiający potencjalne problemy po zagazowaniu (pozostałe 1,6 l MPI - z innym kodem - nie mają tej przypadłości)

Czytaj więcej na: http://www.chceauto.pl/technika-wszystk ... a1741.html
Zdaje sobie sprawę że forum LPG to pod innym adresem :), ale chodzi mi o opinie konkretnych użytkowników. Czy rzeczywiście jest tak groźnie jak straszą?

pozdrawiam.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  20 cze 2016, 23:09
 pomorskie
#231925
@Mr. D. przeglądając numery głowic na podstawie modeli silników o pojemności 1.6 8V wychodzi:

BGU głowica 06B103351F
BSE głowica 06B103351F
BSF głowica 06A103351T
CCSA głowica 06A103351AA
CMXA głowica 06A103351AD

BGU głowica kompletna z zaworami i wałkiem rozrządu 06B103265EX
BSE głowica kompletna z zaworami i wałkiem rozrządu 06B103265EX
BSF głowica kompletna z zaworami i wałkiem rozrządu 06A103275FX
CCSA głowica kompletna z zaworami i wałkiem rozrządu 06A103275EX


więc BGU ma taką samą głowicę jak BSE dlatego ta opinia jest mocno wątpliwa i naciagana
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  21 cze 2016, 0:06
 pomorskie
#231931
Dexter23pl pisze:Może BSE robila też jakas firma w meksyku i one są z jakiegoś innego składu metalu i one są na lpg wrażliwe?
możliwe bo mają wybite Mexico, pytanie czy wszystkie czy tylko jakieś partie, czy wszystkie mają wybite Mexico? Ale to i tak przecież nie jest przeciwwskazanie do LPG wystarczy zastosować lubryfikację
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  21 cze 2016, 9:56
 śląskie
#231947
Ja bym zakładał bez zastanowienia.
Nawet jak by miało wypalić gniazda po ok 50-100tys/km to i tak się opłaci. :P
Ja mam najechane ok 40tyś i jest tak samo jak było w pracy silnika. Jedynie dwa wtryski musiałem podnieś na 11% bo już się rozjechały. Tak to zaglądałem do instalacji tylko raz aby filtr wymienić.
Gazik po 1.50zł :yes:
By voytecc -  30 cze 2016, 14:11
 pomorskie
#232724
Witajcie
Też się naczytalem ze bse nie lubi lpg. Jak rozpoznać z jaką wersją ma się do czynienia? Jakieś oznaczenia na głowicy? W którym miejscu? Wlepka w bagażniku?
Druga sprawa mogę zakupić takie 1.6 w DSG bać się tej skrzyni czy nie koniecznie? Co w niej pada i jak ją sprawdzić?
Dzięki za pomoc i pozdrawiam