Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By AdamekS -  14 wrz 2009, 6:41
 -------
#17035
DABLJU pisze:
KriSSo pisze:
DABLJU pisze: skoro uzywam najlepszego syntetyka).
Tzn jakiego?
heheh wiedziałem ze ktos zapyta. No to co mozna najlepszego nalac do auta na gwarancji czyli Shell Helix Ultra Extra
Ja do mojego TSI 122KM zalałem ostatnio Liqui Moly TopTec 4200, 5W30. W serwisie oglądali bańkę z tym olejem z każdej strony, chyba wcześniej go nie widzieli. Zobaczymy jak się będzie spisywał, to była pierwsza wymiana oleju w tym silniku, zrobiona po 15kkm. I zamierzam sie trzymać tego interwału, pomimo iż to LL i można teoretycznie co 30kkm wymieniać. Dla mnie jednak 30kkm na jednym oleju to stanowczo za dużo, jeszcze na dodatek przy silniku z turbospreżarką.
Awatar użytkownika
By RAF pytong -  24 sty 2010, 22:21
 -------
#20833
Byłem o krok od podniesienia mocy. Pojechałem do v-tech Kraków a na miejscu okazało się że nie mają odpowiedniego softu :|
Przynajmniej miałem schamowane auto za darmo i zwrócili koszt przejazdu.
Moje pytanie brzmi czy ktoś robił już silnik tsi 122 CAX ??
A tu wykresik
Obrazek
By Jedi -  24 sty 2010, 23:19
 -------
#20838
tutaj na forum chyba nikt nie ma 1.4 TSI 122KM po modyfikacji, ale z tego co gdzieś widziałem, chyba na octavia club to z tych silników robią coś ok 155-160KM, nie pamiętam wartości momentu.
Ciesz się, że V-tech nie miał softu, bo to partacze, jedź lepiej do jakieś dobrej firmy :)
By DABLJU -  25 sty 2010, 0:37
 -------
#20841
No tutaj nikt jeszcze nie czipował 122KM.
RAF zanim zaczniesz działac poczytaj nieco dłużej forum. Nie spiesz sie z decyzją. A i tak na koniec pewnie wybierzesz Comp Sport :-) Tak jak ja :lol:

P.S. jak wszytsko dobrze pojdzie za dwa tygodnie auto bedzie juz po zabiegu :mrgreen:
Awatar użytkownika
By krz_p -  25 sty 2010, 8:33
 wielkopolskie
#20849
RAF pytong miałeś szczęście, że nie mieli do twojego auta softu
jak już się wybrałeś do Krakowa to trzeba było podjechać do CompSportu, mają tam swój oddział
By DABLJU -  25 sty 2010, 20:55
 -------
#20906
Raf ja sie wybieram do CS w następna sobote , albo jak dam rade to w piatek. Mozna by sie zgadac i pojechac na dwie fury - moze bedzie grupowa zniżka. Ja albo Kraków albo Gliwice tam gdzie Jedi robił.
Awatar użytkownika
By RAF pytong -  27 sty 2010, 22:26
 -------
#21024
Do DABLJU :
Dzięki za propozycje ale u mnie styczeń i luty odpadają. Dopiero marzec jest realny miesiącem na wyjazd więc wtedy mogę się pisać.
Co do CS to byłem u nich w środę będąc służbowo w Kraku .Gadałem z gostkiem i mówił że mają teraz promocje robią 1,4 tsi za 1600 ale 2 autka oczywiście taniej ale konkrety dopiero jak już by była decyzja.I jak robić to chyba lepiej w Gliwicach bo maja tam hamownie maha na miejscu .
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By RAF pytong -  02 mar 2010, 11:56
 -------
#22203
Witam ponownie , jak jest ktoś chętny na chiptuning to możemy się zgadać . Im więcej aut tym lepsza cena (wiadomo :) .
Miejsce wykonania zabiegu Gliwice - comsport
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
By RAF pytong -  02 mar 2010, 22:03
 -------
#22231
Normalnie cena to 2000 tysie przy naszych silnikach ale jak bedzie nas już 2 to na pewno troszkę się utarguje, jutro zadzwonie . Co do terminu to możemy się dogadać tak żeby nam pasowało .Ja moge robić w tym lub w następnym miesiącu ale jak ma być taniej to mogę poczekać aż znajdzie się jeszcze kilku. A tobie kiedy pasuje ?
By AdamekS -  03 mar 2010, 10:12
 -------
#22237
RAF pytong pisze:Normalnie cena to 2000 tysie przy naszych silnikach ale jak bedzie nas już 2 to na pewno troszkę się utarguje, jutro zadzwonie.

Kurcze, kusi mnie taka modyfikacja ale trochę się boję o samochód. Niestety autem jeździ 3-ch kierowców i tylko ja mam wystarczającą "kulturę techniczną" do obsługi auta z turbo, nie mówiąc już o aucie po modyfikacji :/ Ciekaw jestem czy będzie bardzo czuć ten przyrost 25-30KM. No i gdzie go będzie czuć, w sensie w jakim zakresie obrotów :wink:
Awatar użytkownika
By dex -  03 mar 2010, 13:40
 śląskie
#22241
witam do osób po chiptuningu tsi 140 km właśnie na jakich obrotach jest odczuwalny ten przyrost bo z tego co sie orientuje turbina w tsi ładuje dopiero po 3500 lub wyżej ,, a ja w codziennej jeździe do 3500 śmigam to ta modyfikacja nie wiem czy by mi się opłacała na serii wole pałować do końca skali możne nie ma tego przyspieszenia ale możne bezpieczniej dla tego silnika 1.4 200km ładnie brzmi ale jak to będzie wyglądało w dłuższej eksploatacji trudno powiedzieć pewnie używanie z głową tej mocy krzywdy nie zrobi . :D
Awatar użytkownika
By liroyek -  03 mar 2010, 13:45
 -------
#22242
chlopaki a jakie macie silniki ?? 1,4 122 czy 160 PS ?? i powiedzcie co z gwarancja :)

przepada czy w razie problemow mozna wgrac oryginal i wszystko cacy ?? :)
By AdamekS -  03 mar 2010, 18:28
 -------
#22249
liroyek pisze:chlopaki a jakie macie silniki ?? 1,4 122 czy 160 PS ?? i powiedzcie co z gwarancja :)
Tutaj 160 nie ma, te motory pojawiły się dopiero w Golfie VI. W Golfach V były dostępne 122KM (tylko turbo), 140KM (turbo + kompresor) i chyba 170KM w wersji GT (nie mylić z GTI).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7