#15785
na razie robie rozeznanie, ale je¶li kto¶ z Was ma jakie¶ do¶wiadczenia, to któr± firmê by¶cie polecili?
- ECU Soft - Bielsko Bia³a
- 44tuning - Oplole
- CompSport - Bielsko Bia³a
- JK Racing - Tychy
robi³ kto¶ mo¿e u której¶ tych firm? wiem, ¿e Mohikan mia³ robione w 44tuning w Opolu.
Jest jeszcze Masters Tuning, rozmawia³em ostatnio z nimi, ale niestety jeszcze nie robili takiego silnika, wiêc co¶ wiêcej bêd± mogli powiedzieæ za 1-2 miesi±ce.
Sam jeszcze siê zastanawiam, jakbym zrobi³ to my¶le co¶ ko³o 170KM i 260Nm + zdjêcie vmax, z kilku ¼róde³ uda³o mi siê ju¿ wyczytaæ, ¿e silnik dla wersji GT 170KM jest dok³adnie taki sam i ró¿ni siê jedynie ECU, wiêc my¶le, ¿e te 30KM mo¿naby spokojnie podnie¶æ, problemem pozostaj± hamulce, bo je przy okazji chipu tak¿e wypada³oby zmieniæ, s± za s³abe nawet do seryjnych 140KM moim zdaniem.
ps. aha gdzie¶ wyczyta³em:
"Swoja droga, znajomy zlecil wykonanie chiptuningu do 210KM w
Holandii. Majster tlumaczyl, ze jesli chce uniknac skrocenia
zywotnosci silnika lub awarii, powinien korzystac z tej mocy max
przez kilka minut. Praktycznie wylacznie do wyprzedzania. Te
silniczki nie nadaja sie do rajdowania lub ciaglej jazdy autostrada
z przedkoscia 240kmh. Byly przypadki przegrzania i przepalenia
uszczelki pod glowica miedzy srodkowymi cylindrami lub zatarcia
lozysk turbiny. "
- ECU Soft - Bielsko Bia³a
- 44tuning - Oplole
- CompSport - Bielsko Bia³a
- JK Racing - Tychy
robi³ kto¶ mo¿e u której¶ tych firm? wiem, ¿e Mohikan mia³ robione w 44tuning w Opolu.
Jest jeszcze Masters Tuning, rozmawia³em ostatnio z nimi, ale niestety jeszcze nie robili takiego silnika, wiêc co¶ wiêcej bêd± mogli powiedzieæ za 1-2 miesi±ce.
Sam jeszcze siê zastanawiam, jakbym zrobi³ to my¶le co¶ ko³o 170KM i 260Nm + zdjêcie vmax, z kilku ¼róde³ uda³o mi siê ju¿ wyczytaæ, ¿e silnik dla wersji GT 170KM jest dok³adnie taki sam i ró¿ni siê jedynie ECU, wiêc my¶le, ¿e te 30KM mo¿naby spokojnie podnie¶æ, problemem pozostaj± hamulce, bo je przy okazji chipu tak¿e wypada³oby zmieniæ, s± za s³abe nawet do seryjnych 140KM moim zdaniem.
ps. aha gdzie¶ wyczyta³em:
"Swoja droga, znajomy zlecil wykonanie chiptuningu do 210KM w
Holandii. Majster tlumaczyl, ze jesli chce uniknac skrocenia
zywotnosci silnika lub awarii, powinien korzystac z tej mocy max
przez kilka minut. Praktycznie wylacznie do wyprzedzania. Te
silniczki nie nadaja sie do rajdowania lub ciaglej jazdy autostrada
z przedkoscia 240kmh. Byly przypadki przegrzania i przepalenia
uszczelki pod glowica miedzy srodkowymi cylindrami lub zatarcia
lozysk turbiny. "