Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By KriSSo -  22 paź 2010, 10:41
 zachodniopomorskie
#31222
stefdeath pisze:Mi się to wydaje bez sensu - obie wersje maja pewnie taki sam ecu tylko 170 ma wgrany mocniejszy soft. Dlatego wydaje mi się, że prościej i taniej i lepiej jest po prostu zrobić soft u tunera,
Albo nie zmieniać ECU, tylko wrzucić po prostu fabryczny soft od 170-tki. Umieszczałem przecież wykres tak samo skastrowanego przez producenta Golfa VI 2.0 TDI 110 KM. Było jak byk, że wgranie samego fabrycznego softu z 2.0 TDI 140 dawało identyczne parametry fabrycznej wersji 140 KM. Turbo to samo, CR to samo, różnica była tylko w skrzyni. Analogiczna sytuacja będzie z 1.4 TSI moim zdaniem, a nawet lepsza, bo dodatkowo zostaje pewnikiem ta sama skrzynia i sprzęgło, co w GT, a być może i hamulce nawet. Wtedy już w ogóle nie ma żadnego problemu. Wrzucić soft ze 170-tki i masz normalne, fabryczne GT, bez żadnego cudowania. Można oczywiście machnąć program i będzie 200 KM, ale jeśli komuś nie potrzeba...
By stefdeath -  22 paź 2010, 11:29
 -------
#31225
no to pytanie co by wyszło taniej -zrobić 170KM u tjunera czy wrzucać w aso soft fabryczny? ja jednak bym wybrał się do tunera
By Jedi -  22 paź 2010, 12:20
 -------
#31226
ale w ASO nie wrzucą softu od 170KM

GT jednak troche różni się od zwykłego 1.4 TSI 140KM, inne hamulce, inne zawieszenie, sprzęgło o ile się nie myle też, więc nie do końca tak jest, że płacisz 20-kilka tyś zł więcej i dostajesz tylko inny soft silnika i body kit. no i cały czas zostaje problem z ograniczoną vmax w przypadku zawirusowanej 140KM.
By stach47 -  23 paź 2010, 1:53
 -------
#31240
Jedi pisze:ale w ASO nie wrzucą softu od 170KM

GT jednak troche różni się od zwykłego 1.4 TSI 140KM, inne hamulce, inne zawieszenie, sprzęgło o ile się nie myle też, więc nie do końca tak jest, że płacisz 20-kilka tyś zł więcej i dostajesz tylko inny soft silnika i body kit. no i cały czas zostaje problem z ograniczoną vmax w przypadku zawirusowanej 140KM.
tak ściśle to posiadam GT-sport r-line 2008 biały z czarnym dachem :mrgreen:

Napewno mi taniej bedzie dorwać ecu ori 170 niz oddać auto do pseudo tunera który ma problem z kręceniem diesla a gdzie dopiero dać mu benzyne żeby się uczył na moim aucie,wiekszośc i tak leci na gotowych wsadach...a profesjonalista zazyczy sobie min 1000zł

Może ktoś zerknie na swoj ecu z 170koni i poda numeracje to jestem pewien zę znajde wsad w necie a jak znajde to wgram i koszt bedzie o zł plus moj czas :wink:
By DABLJU -  26 paź 2010, 19:46
 -------
#31372
Jedi pisze:ale w ASO nie wrzucą softu od 170KM

GT jednak troche różni się od zwykłego 1.4 TSI 140KM, inne hamulce, inne zawieszenie, sprzęgło o ile się nie myle też, więc nie do końca tak jest, że płacisz 20-kilka tyś zł więcej i dostajesz tylko inny soft silnika i body kit. no i cały czas zostaje problem z ograniczoną vmax w przypadku zawirusowanej 140KM.
a jakie hamulce ma GT ??
By Jedi -  26 paź 2010, 21:04
 -------
#31379
DABLJU pisze:
Jedi pisze:ale w ASO nie wrzucą softu od 170KM

GT jednak troche różni się od zwykłego 1.4 TSI 140KM, inne hamulce, inne zawieszenie, sprzęgło o ile się nie myle też, więc nie do końca tak jest, że płacisz 20-kilka tyś zł więcej i dostajesz tylko inny soft silnika i body kit. no i cały czas zostaje problem z ograniczoną vmax w przypadku zawirusowanej 140KM.
a jakie hamulce ma GT ??
170KM ma hamulce od GTI - 312 286
By krisv -  08 sty 2011, 6:55
 mazowieckie
#34971
Garbaty Anioł pisze:Witam Panowie,może ma ktoś rozeznanie gdzie bezpiecznie chipować w Wawie lub ogólnie na Mazowszu?

Masters tuning w piasecznie
Diagtronik w jankach
Mr motors wawa okęcie


Pozdrawiam
By Garbaty Anioł -  08 sty 2011, 12:47
 -------
#34983
krisv pisze:
Garbaty Anioł pisze:Witam Panowie,może ma ktoś rozeznanie gdzie bezpiecznie chipować w Wawie lub ogólnie na Mazowszu?

Masters tuning w piasecznie
Diagtronik w jankach
Mr motors wawa okęcie


Pozdrawiam
Chip czy box?
Awatar użytkownika
By team-am -  08 sty 2011, 13:24
 łódzkie
#34985
Garbaty Anioł pisze:
krisv pisze:
Garbaty Anioł pisze:Witam Panowie,może ma ktoś rozeznanie gdzie bezpiecznie chipować w Wawie lub ogólnie na Mazowszu?

Masters tuning w piasecznie
Diagtronik w jankach
Mr motors wawa okęcie


Pozdrawiam
Chip czy box?
Chip
By Garbaty Anioł -  11 sty 2011, 23:41
 -------
#35243
krisv pisze:
Garbaty Anioł pisze:Witam Panowie,może ma ktoś rozeznanie gdzie bezpiecznie chipować w Wawie lub ogólnie na Mazowszu?

Masters tuning w piasecznie
Diagtronik w jankach
Mr motors wawa okęcie


Pozdrawiam
A macie jakieś opinie na temat VTG Dorodna i Kreatora Mocy z Młodnickiej?
By krisv -  11 sty 2011, 23:47
 mazowieckie
#35247
Kreator mocy czyli krakowski Vteech raczej odradzamy.

chociaz pszczolek robil sobie unich tdi i chwali sobie.

vtg to jeden z pierwszych tunerow pl wiec smialo mozesz jechac.

Kiedys tylko vw audi a dzis raczej zmienili profil na japonczyki i muscle cars

Pozdrawiam.

ps mimo to mysle ze lista pierwszych trzech jest najbardziej wlasciwa.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7