DMX pisze:Witam podpinam sie pod temat. U mnie juz chyba tylko magik cos wyczaruje. Mianowicie auto sprowadzilem z Niemiec. Golf V 2.0 Fsi z trzesacym sie silnikiem na biegu jalowym. Odstawiony do mechaniora i.... rozrzad nowy, napinacz i lancuch zmiennych faz nowy ( halasowal przy odpalaniu) cewki podmieniane na nowe, swiece nowe, czyszczony kolektor i gniazda zaworowe, wymieniony wtryskiwacz na 4 cylindrze iii.... dalej trzesie .... sprawdzona instalacja elektryczna. Moj mechanik rozlozyl rece ... bledy to sporadyczne wypadanie zaplonu i brak zaplonu 4 cylinder . na poczatku nie bylo kontrolek na desce, raz mocniej ruszylem ze swiatel i zapalil sie check. moc jest Bardzo prosze o pomoc jak bedzie trzeba oczywiscie odplatnie Pozdrawiam Dodam ze ma czasem odpaly i chodzi rowno
ale tylko chwilowo
Pompa paliwa w zbiorniku do sprawdzenia. Napisz ile to ma w ogóle na liczniku
W drugiej kolejności, filtr paliwa, następnie sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia na silniku (zacząć od popychacza pompy - wzrokowo- i też wałka rozrządu czy nie zjechany, potem sprawdzić ciśnienie na wylocie pompy). Jak wszystko będzie ok to układ paliwowy należy wykluczyć.
Z rzeczy niemożliwych, a zdarzających się - nie masz przypadkiem zapchanego katalizatora ?