#215838
U mnie też wydawało się dużo i do tej pory zrobiłem;
uszczelnienie kolektora ssącego , ciągło sporą lewiznę
wymiana termostatu
świece
filtr powietrza
i nic to nie zmieniło
Dziś naprawione dwa tylne zaciski bo trzymał lekko jeden a drugi czasem się klinował i teraz zaczeła parzyć felga.
Ciekawe czy coś to zmieni
Mam na celowniku jeszcze sondę ale z tego co tu piszecie to TTTM
No trochę dużo jak na to nie patrząc...Lukasz89 pisze:Panowie, a może kolega ma coś z łożyskami lub np. koła się grzeją, jakieś duże opory toczenia ?
1.6 8V i 13 litrów to podejrzewam, że 2,5 litra silnik tyle pali...
U mnie też wydawało się dużo i do tej pory zrobiłem;
uszczelnienie kolektora ssącego , ciągło sporą lewiznę
wymiana termostatu
świece
filtr powietrza
i nic to nie zmieniło
Dziś naprawione dwa tylne zaciski bo trzymał lekko jeden a drugi czasem się klinował i teraz zaczeła parzyć felga.
Ciekawe czy coś to zmieni
Mam na celowniku jeszcze sondę ale z tego co tu piszecie to TTTM