Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By P458 -  22 lut 2016, 12:02
 spoza Polski
#216836
Witam wszystkich
Mam oto taki problem:
Trzy tygodnie temu kupiłem golfa.
Podczas diagnostyki wyświetło błąd ( za niskie cisnienie paliwa w układzie wysokiego ciśnienia)
Zmieniłem pompę wysokiego ciśnienia.
Pojawił się błąd 2539 / 2540 - czujnik niskiego ciśnienia - wymieniłem.
Błąd jest nadal.
Wymieniłem również pompę niskiego ciśnienia bo piszczała.
sporadycznie wyskakuje również błąd p0091 (zwarcie z masą w sterowniku pompy?)
Dodaje że pompa chodzi cały czas po przekręceniu kluczyka (zapłon)
Już naprawde nie wiem co robić.
może ktoś podsunie jakiś pomysł zanim wymienię połowę auta?
Z góry dziękuje za pomoc.
Dodaję że jest to mój pierwszy post także bądźcie wyrozumiali proszę.
VW Golf MK5 2004 FSI 1.6
pozdrawiam
#250351
@mkosmala2 pamiętaj że zanim stworzymy temat wpierw używamy wyszukiwarki forumowej

Jeśli chodzi o pompę i niemożność odpalenia auta to pierwszą czynnością powinno być przeskanowanie auta komputerem diagnostycznym VCDS, VAS czy innym

może ktoś dezaktywował funkcję wstępnego sprężania paliwa załączania pompy podczas otwierania drzwi, @Dexter23pl kiedyś wspominał że u siebie dezaktywował tę funkcję w swoim 1.6 MPI