#254275
Witam, jest to mój pierwszy post i dotyczy usterki w golfie gti z silnikiem BWA.
Objaw jest następujący, po uruchomieniu wszystko normalnie pracuje, natomiast jak już silnik mocniej się rozgrzeje pojawia się piszczenie, różnie w całym zakresie obrotów przy dodawaniu gazu, podczas jazdy, nagłe odjęcie gazu podczas jazdy niweluje piszczenie.
Piszczenie także pojawia się na postoju, nagrałem filmiki z dźwiękiem.
https://youtu.be/ec579Bw8gzI
https://youtu.be/58aaF2x85Io
Jeszcze dodam że zanikanie piszczenia jest słyszalne w momencie jak gaśnie silnik, wydaje mi się że to jakieś podciśnienie może być.. ale czemu występuje tylko po mocnym rozgrzaniu
Bardzo proszę, może ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby podpowiedzieć gdzie może być problem.
Kody odczytane:
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
008801 - Elektrozawór regulacji ciśnienia doładowania (N249)
P2261 - 008 - usterka mechaniczna
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 73
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 181211 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 10:13:37
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1928 /min
Obciążenie: 11.0 %
Prędkość: 39.0 km/h
Temperatura: 76.0*C
Temperatura: 34.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 13.716 V
012599 - Klapa kolektora ssącego
P3137 - 001 - niewykonane Nastawy podstawowe - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 73
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 181211 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 10:13:37
001602 - napięcie odniesienia czujnika A
P0642 - 002 - niskie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 181533 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 174 /min
Obciążenie: 100.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 57.0*C
Temperatura: 55.0*C
Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
Napięcie: 10.541 V
049409 - Brak komunikacji ze sterownikiem skrzyni biegów
U0101 - 008 - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 181533 km
Wskaźnik czasu: 0
000406 - Czujnik temperatury oleju (G8)
P0196 - 004 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 181533 km
Wskaźnik czasu: 0
Samochód normalnie przyspiesza, nie dławi się, check na stałe nie świeci..
Objaw jest następujący, po uruchomieniu wszystko normalnie pracuje, natomiast jak już silnik mocniej się rozgrzeje pojawia się piszczenie, różnie w całym zakresie obrotów przy dodawaniu gazu, podczas jazdy, nagłe odjęcie gazu podczas jazdy niweluje piszczenie.
Piszczenie także pojawia się na postoju, nagrałem filmiki z dźwiękiem.
https://youtu.be/ec579Bw8gzI
https://youtu.be/58aaF2x85Io
Jeszcze dodam że zanikanie piszczenia jest słyszalne w momencie jak gaśnie silnik, wydaje mi się że to jakieś podciśnienie może być.. ale czemu występuje tylko po mocnym rozgrzaniu
Bardzo proszę, może ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby podpowiedzieć gdzie może być problem.
Kody odczytane:
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
008801 - Elektrozawór regulacji ciśnienia doładowania (N249)
P2261 - 008 - usterka mechaniczna
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 73
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 181211 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 10:13:37
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1928 /min
Obciążenie: 11.0 %
Prędkość: 39.0 km/h
Temperatura: 76.0*C
Temperatura: 34.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 13.716 V
012599 - Klapa kolektora ssącego
P3137 - 001 - niewykonane Nastawy podstawowe - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 73
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 181211 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 10:13:37
001602 - napięcie odniesienia czujnika A
P0642 - 002 - niskie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 181533 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 174 /min
Obciążenie: 100.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 57.0*C
Temperatura: 55.0*C
Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
Napięcie: 10.541 V
049409 - Brak komunikacji ze sterownikiem skrzyni biegów
U0101 - 008 - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 181533 km
Wskaźnik czasu: 0
000406 - Czujnik temperatury oleju (G8)
P0196 - 004 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 181533 km
Wskaźnik czasu: 0
Samochód normalnie przyspiesza, nie dławi się, check na stałe nie świeci..