Witam. Panowie co może być przyczyną dlawienia samochodu powyżej 3tys obrotów. Tzn jak przy 3tys nagle wcisne gaz do końca to zaczyna się dlawić i skakać obroty po paru sek wejdzie na obroty i wszystko wporzadku.
No jeszcze nie podłączalem. Dałem samochod do naprawy z telepaniem silnika to mieli mi przeczyścić przepustnicę okazało się że mam wypadanie zapłonu to wymienili mi cewkę i przewody to coś popsuli bo przed oddaniem nie było tego dławienia
Dodano po 9 godzinach 40 minutach 41 sekundach:
Dziwne bo przy łagodnym dodawaniu gazu czyli stopniowo nie ma tego tarpania czyżby mogło to być sprzęgło?
Na pracującym silniku na wolnych obr psikaj np plakiem w miejscu łączenia się połówek kolektora ssącego.
Jak zacznie nierówno pracować to wiadomo ze to jest to.
Nasze forum powstało w 2006 roku, z końcem roku 2015 mieliśmy ponad 6000 użytkowników. Jesteśmy pierwszym forum w Polsce o tematyce Golfa V'tki. Zrzeszamy głównie fanów modelu VW Golf V a także Jetty, Golfa Plus i innych aut z grupy VAG. Można tu znaleźć wiele użytecznych porad eksploatacyjnych, rozwiązań technicznych na bolączki występujące w V-ce jak i szereg opisów modyfikacji.