Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By muminekgrzes -  13 wrz 2017, 18:59
 małopolskie
#256953
Witam
MK5 silnik 1,6 FSI 2004 rok
O jakiegoś czasu mam czasami problemy z zapalaniem silnika ale udaje się go jakoś uruchomić , dziś niestety po odpaleniu i przejechaniu 200 m silnik zgasł i już na dłużej nie chciał się uruchomić. podłączyłem go go kompa i wyskoczyło mi jak poniżej.
sterownik: 10
Kod usterki: P0091
opis: Niskie napięcie obwodu sterowania regulatora ciśnienia paliwa

Po skasowaniu błędu nadal nie chciał odpalić ale po chwili tym razem niestety na nieszczęście odpalił i błędu brak. Już wolał by aby padł i nie odpalił bo teraz to nie wiem za co się wsiąść i gdzie szukać rozwiązania.
Bardzo proszę kolegów o pomoc bo strach się gdzieś wybrać tym samochodem
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  13 wrz 2017, 20:01
 pomorskie
#256955
muminekgrzes pisze:
Kod usterki: P0091
opis: Niskie napięcie obwodu sterowania regulatora ciśnienia paliwa
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P0091/000145
P0091 / 000145 - Zawór do pomiaru paliwa (N290): zwarty do masy

Możliwe symptomy
Wskaźnik stanu awaryjnego (MIL) ON
Brak problemów z uruchamianiem lub wydajnością (s)
Możliwe przyczyny
Okablowanie i / lub złącza z / do pompy paliwa przesyłającego (G6) lub sterownika pompy paliwowej (J538) są uszkodzone.
Pompa paliwa transferowego (G6) jest uszkodzona. Zobacz uwagi specjalne
Moduł sterujący pompy paliwowej (FP) (J538) jest uszkodzony.
Możliwe rozwiązania
Sprawdź bezpieczniki, okablowanie i / lub złącza.
Sprawdzić / Wymienić pompę paliwa transferowego (G6). Zobacz uwagi specjalne
Sprawdzić / wymienić moduł sterowania pompą paliwa (FP5) (J538).
By muminekgrzes -  17 wrz 2017, 12:23
 małopolskie
#257052
Witam

Zauważyłem dziwna rzecz a mianowicie , po przekręceniu stacyjki słychać jak pompa w zbiorniku dobija ciśnienie a potem cały czas słychać równomierne stukanie. :shock: Czy to normalne i tak ma być ?? Chyba tego wcześniej nie było :hmmm:

Dodano po 5 godzinach 7 minutach 53 sekundach:
Dodatkowo mam cały czas błąd sterowania silnika
16475 -Regulator ciśnienia paliwa - sygnał za niski
- nieciągły

Teraz już nie wiem o co chodzi ? Ma ktoś jaki pomysł zamierzam wymienić pompę paliwa w zbiorniku co o tym sadzicie ?

Dodano po 1 godzinie 12 minutach 20 sekundach:
A teraz jeszcze coś takiego , za chwilę oszaleję :cry:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
Part No SW: 03C 906 056 BA HW: Hardware No
Component: MED9.5.10 00 5697
Revision: 00000000 Serial number: VWZ7Z0C8836870
Coding: 0000072
Shop #: WSC 01279 785 00200
VCID: 63C1ABBFD995
1 Fault Found:
16475 - Valve for Fuel Metering (N290): Short to Ground
P0091 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 1110 0001
-------------------------------------------------------------------------------
By xlongeerx -  08 sty 2018, 22:26
 małopolskie
#260809
U mnie w golfiakach zapale pierwszy raz to super pali ale każdy kolejne odpalenie to golf gaśnie no chyba że dodam trochę gazu. Na kompie wykazuje ze jest problem z ciśnieniem paliwa w układzie paliwowym czy to wina pompy paliwa ? Dotąd nie było błędów Ale ostatnio wyskoczyła mi pomarańczowa kontrolka silnika którą na następny dzień gaśnie . Sprawdźcie coś bo żaden mechanik nie wie co jest grane. Mam golf V 1.6 fsi 2005 rok 115 KM