Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
#259650
Mam ten sam objaw tez od około dwóch tygodni. Podejrzewam, że coś się dzieje z pompą powietrza wtórnego tą, którą zaznaczyłeś na zdjęciu. Nie robię z tym nic przynajmniej na razie a jak padnie to będę wiedział co jest. Możesz jeszcze zdjąć pasek wielorowkowy i wtedy odpalić i posłuchać. Ja tak zrobiłem i nic to nie dało, dalej gwiżdże. :threaten:
#263666
Miałem to samo. Podjechałem do warsztatu gdzie doszli do tego, że rura tłocząca powietrze z pompy powietrza do kolektora wydechowego się obluzowała co dawało efekty dźwiękowe i drgania. Zamocowali i wszystko wróciło do normy. Pompa załącza się na zimnym, chwilę cicho pracuje poczym się wyłącza.
#265128
A więc tak, wygląda na to że po prostu egr jest nie sprawny i się nie zamyka. Para z silnika się skrapla i zamienia w wodę przedostajac się przez otwarty egr przy wyłączonym silniku. Po czy w pompie zbiera się ta woda i kiedy odpalam samochód przed te 90 sęk wdmuch.uje tę wodę z powrotem. Z tym że wydaje mi się że trochę za dużo tej wody się tam zbiera.