Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By tad -  13 gru 2017, 9:40
 dolnośląskie
#260031
Witam,
Czy ktoś orientuje się jak relizowana jest regulacja ciśnienia w szynie paliwowej w tym motorze ? Nie mogę znaleźć informacji. Raz znajude info że jest element regulator ciśnienia rzekomo na końcu szyny, raz że nie ma wogóle regulatora... To jak to jest za wszystko to odpowiada pompa paliwa ?

Będę wdzięczny za odpowiedź
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  16 gru 2017, 22:00
 pomorskie
#260182
tad pisze:
16 gru 2017, 21:14
Ze zdobytych informacji wynika ze regulator od 2005 r jest w pompie paliwa.
pompa paliwa od 2004 do końca produkcji w silnikach MPI niczym zasadniczym się różni, wynika to z ETKA

w BSE tak samo jak w BGU występuje pompa paliwa z czujnikiem poziomu paliwa i nigdzie nie ma mowy o regulatorze ciśnienia, pompa paliwa jest tak fabrycznie skonstruowana, że podaje zadane ciśnienie, jak padnie wymieniasz cały element. regulatory ciśnienia z tego co wiem wystepują w niektórych silnikach z wtryskiem bezpośrednim FSI czy też Turbo FSI,
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  16 gru 2017, 22:48
 pomorskie
#260188
filtr paliwa z regulatorem do silników z zapłonem iskrowym
6Q0201051C 4 bar
1K0201051C 6,5 bar
1K0201051F 4 bar

Dodano po 3 minutach 13 sekundach:
ale czy występuje dopiero wyjaśni rozkodowanie VIN

Dodano po 4 minutach 18 sekundach:
@wojniz wziąłem pierwszy lepszy VIN silnika BSE w mojej ETKA, w tym przypadku wynika że występuje zwykły filtr paliwa

Obrazek

Dodano po 6 minutach 4 sekundach:
z kolei w tym BSE występuje
Obrazek


tak więc jedynie rozkodowanie VIN da odpowiedź jaki filtr występuje bo to nie jest oczywiste
Awatar użytkownika
By UnlimitedPL -  03 kwie 2018, 10:20
 śląskie
#263552
Czy jeśli ciśnienie szybko spada na listwie wtryskowej to jest to wina filtra paliwa, w którym znajduje się regulator ciśnienia?
Co "zatrzymuje" ciśnienie na listwie wtryskowej?

Pompa działa przez chwilę po otwarciu drzwi i tworzy ciśnienie 4bar.
Rozumiem, że takie ciśnienie ma się utrzymywać (przez jakiś czas?)?

Czy może jest to wina zaworków? Tylko gdzie one się znajdują, w pompie paliwa?
Awatar użytkownika
By UnlimitedPL -  03 kwie 2018, 13:06
 śląskie
#263560
Można to zrobić za pomocą VCDS? :sleepy:
Można przełączać tryb pomiędzy drzwiami, a przekręceniem kluczyka w pozycję zapłon bądź całkowitym wyłączeniem?

Mam właśnie losowe problemy z opalaniem (załapuje w 99% przypadkach przy trzecim przekręceniu kluczyka bez względu na to ile kręciłem w poprzednich 2 razach) i szukam przyczyny, więc takie testy może by coś mi pomogły.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 kwie 2018, 13:18
 pomorskie
#263561
można wyłączyć ale w jakim celu? Skoro producent to wymyślił to chyba miał w tym jakiś cel

Dodano po 56 sekundach:
w TDI świece żarowe również zaczynają grzać po otwarciu drzwi i również ma to jakiś cel, jaki każdemu chyba wiadomo albo powinno być wiadomo

Dodano po 30 sekundach:
a Mariusz ma przewrażliwiony słuch i chyba dlatego go to raziło :P

Dodano po 41 sekundach:
jak z układu będzie ci się cofało paliwo to możesz mieć problemu z rozruchem od "strzału",