#260036
Witam
Ostatnio jak się zrobiło zimno zauważyłem delikatne puknięcia przy zmianie biegów.
Co zrobiłem? Obsłuchałem silnik i ewidentnie coś pukało przy prawej poduszce tej koło rozrządu. Wykręciłem ją w celu obejrzenia i nic nie zobaczyłem ładna, nie popękana czy pozrywana. Po montażu dźwięk zrobił się o wiele cichszy i co najciekawszego zanika po nagrzaniu w komorze silnika. Dźwięk jest podobny jak by gdzieś była luźna nakrętka.
Jak to wygląda?
Wsiadam rano przy 2c, odpalam silniczek i wbijam 1, gaz sprzęgło i 2 słychać przy puszczeniu sprzęgła PUK, dalej 3 PUK itp. Jak redukuje też ten sam dźwięk. Po około 1,5km cisza i tak mogę zrobić 10 km czy 1tyś km.
Pytanie czy ta poduszka od rozrządu jest olejowa? Pod spodem ma taki zalany balonik.
Ostatnio jak się zrobiło zimno zauważyłem delikatne puknięcia przy zmianie biegów.
Co zrobiłem? Obsłuchałem silnik i ewidentnie coś pukało przy prawej poduszce tej koło rozrządu. Wykręciłem ją w celu obejrzenia i nic nie zobaczyłem ładna, nie popękana czy pozrywana. Po montażu dźwięk zrobił się o wiele cichszy i co najciekawszego zanika po nagrzaniu w komorze silnika. Dźwięk jest podobny jak by gdzieś była luźna nakrętka.
Jak to wygląda?
Wsiadam rano przy 2c, odpalam silniczek i wbijam 1, gaz sprzęgło i 2 słychać przy puszczeniu sprzęgła PUK, dalej 3 PUK itp. Jak redukuje też ten sam dźwięk. Po około 1,5km cisza i tak mogę zrobić 10 km czy 1tyś km.
Pytanie czy ta poduszka od rozrządu jest olejowa? Pod spodem ma taki zalany balonik.