Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By Wojtekqubis -  15 sty 2018, 15:52
 lubelskie
#261032
Witam mam problem z Golfem V 1.6 FSI. Po umyciu silnika zrobiła sie choinka na wyświetlaczu. Auto odpala na 2 sekundy i gaśnie. Nie działa obrotomierz, pali się czerwona lampka kierownicy, abs i poduszka. Nie działają wycieraczki przedniej szyby i podświetlenie zegarów... Błędy z waga...
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 03C 906 056 BA
Component and/or Version: MED9.5.10 G00 5697
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 00046
10 Faults Found:
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 008 - Implausible Signal
18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics
P1699 - 008 - Implausible Signal
18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller
P1635 - 008 - Implausible Signal
18045 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Electric Load Controller
P1637 - 008 - Implausible Signal
18273 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Electric Load Controller
P1865 - 008 - Implausible Signal
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 008 - Implausible Signal
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 008 - Implausible Signal
18971 - Low Pressure Fuel Sensor (G410): Open Circuit
P2539 - 004 - No Signal/Communication
16475 - Valve for Fuel Metering (N290): Short to Ground
P0091 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  15 sty 2018, 17:19
 pomorskie
#261034
Ja bym wstawił do ogrzewanego garażu, wysuszył auto, zdjąłbym też klemę na chwilę żeby zresetować sterowniki

Poza tym dlatego jestem przeciwnikiem mycia silnika, po co to komu potrzebne
Awatar użytkownika
By MrNazarinho -  18 sty 2018, 20:19
 spoza Polski
#261120
Zdejmij podszybie, tak jest zlokalizowany komp. Zobacz czy kanały odpływowe są drożne, wysusz wszystko. Odepnij kompa, przeczyść styki. Jak nie pomoże otwórz obudowę kompa i zobacz co się dzieje w środku. W sumie gorzej już nie zrobisz.
Awatar użytkownika
By Cimek -  19 sty 2018, 8:13
 opolskie
#261122
Mettenoos pisze:
15 sty 2018, 17:19
Poza tym dlatego jestem przeciwnikiem mycia silnika, po co to komu potrzebne
Taki mały OT. Mycie silnika przydaje się w zlokalizowaniu wycieku. Chociaż mycie w temp poniżej 0, to trochę szaleństwo. Koniec OT.

Ależ sobie roboty narobił :fluff: wszystkie kostki, masy itp do wysuszenia i oczyszczenia. Kompresor +preparat do styków się przyda (nie jakieś WD). Auto gaśnie,bo masz błąd w immo.