Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek benzynowych
By Piotr010 -  30 kwie 2018, 1:34
#264440
Witajcie od jakiegoś czasu w moim golfie 1,4 16V BUD na zimnym silniku mam chyba dość wysokie obroty bo aż 1000 b/m
nawet po upływie 5 minut dalej obroty są takie same, jak przejadę ok 5 km obroty są niższe o połowę, na biegu jałowym.
Podłączyłem pod kompa i ukazał mi się taki błąd, Czy to owy czujnik nawala i powoduje wysokie obroty ? Najszybciej mam mechanika za 10 dni, Jak jest łatwy dostęp do niego to można go wymienić samemu ? i gdzie on się znajduję ?
Dodam że kontrolka check energy w ogóle mi się nie świeci, nawet przy uruchamianiu silnika, ale EPC zapala się i po odpaleniu silnika gaśnie.
Pozdrawiam Piotr.

16708 - Knock Regulation
P0324 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 33
Mileage: 135931 km
Time Indication: 0
Date: 2000.01.01
Time: 10:12:41

Freeze Frame:
Bin. Bits: 00000000
Load: 66.8 %
Lambda: 0.0 %
Speed: 63.0 km/h
Temperature: 69.0°C
Absolute Pres.: 650.2 mbar
RPM: 2510 /min

16710 - Knock Sensor 1 (G61)
P0326 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 7
Mileage: 0 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
Bin. Bits: 00000000
Load: 0.0 %
Lambda: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 19.0°C
Absolute Pres.: 958.8 mbar
RPM: 0 /min
By Piotr010 -  01 maja 2018, 0:20
#264465
Jest możliwość że np. Poprzez roboty drogowe bo niestety u mnie rozkopali całe miasto i zasypało tluczniem czy jest opcja że ta śruba jest niedokrecona ? Albo zobaczę czy wtyki nie zostały zalane olejem.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka