#264821
Temat dotyczy 1.4BCA w golfie V
Od zawsze ale to zawsze kiedy mam go obroty silnika po przestoju całonocnym są na poziomie 1200obr/sek. Czy minus 20 czy plus 20 pierwsze odpalenie z rana i auto pracuje jak na ssaniu, przejadę 200m i spadają na 800obr/sek. Czy ten typ tak ma? Czy szukam dziury w całym. Dodam że są dni a nawet tygodnie gdzie go odpalam z rana i obroty nie przekraczają tysiąca i po paru sekundach spadają do 800obr
Co wymieniłem przez okres 5mieś
-Przepustnica NOWA poprzednia wywalała błędy oczywiście po wymianie adaptacja
-oring pod przepustnicą
-Oryginalna sonda ta z przodu
-Świece BERU takie same na jakich serwisowało auto niemieckie aso
-filtry, oleje, rozrząd itp.
Parę dni temu podłączyłem go pod kompa aby zobaczyć jak bangla czujnik temp do ecu . Nie wiem czy tak ma być czy czujnik pada ale na zegarach jak ma 90c pokazuje na kompie 80 jak auto postało 6h, silnik zimny pokazuje 32c. Interfejs mam tylko do dyspozycji w pracy więc po typowym postoju nocnym niestety nie mogę sprawdzić temperatury.
Od zawsze ale to zawsze kiedy mam go obroty silnika po przestoju całonocnym są na poziomie 1200obr/sek. Czy minus 20 czy plus 20 pierwsze odpalenie z rana i auto pracuje jak na ssaniu, przejadę 200m i spadają na 800obr/sek. Czy ten typ tak ma? Czy szukam dziury w całym. Dodam że są dni a nawet tygodnie gdzie go odpalam z rana i obroty nie przekraczają tysiąca i po paru sekundach spadają do 800obr
Co wymieniłem przez okres 5mieś
-Przepustnica NOWA poprzednia wywalała błędy oczywiście po wymianie adaptacja
-oring pod przepustnicą
-Oryginalna sonda ta z przodu
-Świece BERU takie same na jakich serwisowało auto niemieckie aso
-filtry, oleje, rozrząd itp.
Parę dni temu podłączyłem go pod kompa aby zobaczyć jak bangla czujnik temp do ecu . Nie wiem czy tak ma być czy czujnik pada ale na zegarach jak ma 90c pokazuje na kompie 80 jak auto postało 6h, silnik zimny pokazuje 32c. Interfejs mam tylko do dyspozycji w pracy więc po typowym postoju nocnym niestety nie mogę sprawdzić temperatury.